Citat:
Ursprungligen postat av
bozze4evigt
Ligger samma som dig då. Tog min andra dos idag på söndag.
Känner inga biverkningar alls ännu vilket är skönt.
Tyvärr fortsatt sötsug men hunger har minskat.
Nu ska jag erkänna att den veckan som gått har varit lite för mycket gott då det var sista semesterveckan.
Nu börjar träning och kost också så får vi se resultatet nästa söndag.
Vid vägning idag så var det -1,5kg
Hur mår du?
Va roligt, då kan vi följa varandra framöver
Jag mår bra. Kände ingen direkt hunger under måndagen och kom endast upp i ca 630 kcal på frukost, lunch och middag.. Fick lixom inte i mig nå mer så tänker att det fick vara så..
De jag märker av är att jag inte sköter magen ordentligt, men det ska ju göra det hel långsammare så på så sätt är det inge konstigt.. Är annars en IBS-D så att få lite uppehåll i toabesöken känner jag bara är en liten bonus...
Det ger med sig under veckans gång ..
Första v - 2kg
Mitt "sug" börjar lite smygande ons/torsdag kväll för att minska igen under helgen... Ska bli spännande och se hur det blir med dos 0,5 sen..
Jag har en reducerad kostplan som jag följer så att jag ser att jag får i mig tillräckligt med proteiner framförallt. Den började jag med måndag 4 augusti.
Den första dosen 0,25 är ju enkom till för att kroppen ska vänja sig med preparatet så blir det minus på vågen är det väl själva "dieten" och ev. träning som påverkar den...
Jag har uppdatering med läkarn 3 veckor efter första receptet så fungerar allting som det ska då så ska jag fråga om ev. doshöjning...
Hur går dina tankar?