Citat:
Bäste moderator?, förvisso men inte i detta forum här är jag blott en vanlig användare. Stör det dig att jag är moderator?
Ursprungligen postat av Seagate
Bäste moderator,
Jag känner mig mycket kränkt av följande påhopp och icke-benigna uttalanden:
Jag känner mig mycket kränkt av följande påhopp och icke-benigna uttalanden:
Citat:
Men för att ändå försöka föra en seriös debatt med en oseriös debattör, så får du faktiskt ta och utveckla din uppfattning om att jag - per fakta - skulle "skryta" om att jag hjälper människor att avliva deras sockertussar för pengar, på respektive ägares helt och hållet frivilliga basis. Det var helt enkelt bara ett konstaterande från min sida, inget "skrytande" som du uppfattade det som.
Angående detta med att du känner dig provocerad av mina uttalanden så kan jag bara beklaga, då det inte var syftet med min information. Men man kan ju tyvärr inte tillfredsställa alla.
Angående detta med att du känner dig provocerad av mina uttalanden så kan jag bara beklaga, då det inte var syftet med min information. Men man kan ju tyvärr inte tillfredsställa alla.
Det var nedanstående inlägg som fick mig att anse att du skryter över dina kunskaper inom att dräpa djur.
Citat:
Osäker på om det är tillåtet, men själv brukar jag använda en sådan här. Det fungerar bra, brukar räcka med ett slag mellan öronen.
Och ja, jag har fått betalt för att göra det åt veklingar som inte klarar av jobbet själv
Och ja, jag har fått betalt för att göra det åt veklingar som inte klarar av jobbet själv

Speciellt den där smilegubben i det sammanhanget anser jag är att skryta över sitt kunskaper, du skriver till exempel att "det inte är något för veklingar" då höjer du ju upp dig själv till nån tuffing som klarar av att slå ihjäl ett försvarslöst djur med hammare.
Även fast jag inte gillar det du skriver så var det verkligen inte min mening att kränka dig.