2024-02-22, 20:53
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Karl Håkansson aka don V aka don capo 13 https://www.youtube.com/@RealCapo13

Han är på min nummer 1 list i äckligaste svensken som tror han är något han VERKLIGEN inte är

såg nu att ni alla länka killen också hahhahah snälla skicka dm om vem hans farsa är

Det är tredje gången som Karl Håkansson (Don V) nämns i tråden. Lyckligtvis har denna wigger flugit under min radar fram tills idag.
Citera
2024-02-22, 20:56
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys
Det är tredje gången som Karl Håkansson (Don V) nämns i tråden. Lyckligtvis har denna wigger flugit under min radar fram tills idag.

Ja han är så jävla dum i huvet och frånvänd från verkligheten . Ingen tung kriminell gör musik eller vill visa sig , han försöker göra sig till någon sån karaktär och skämmer ut sig... samtidigt som jag vet att hans farsa är en lärare och morsan vet jag inget om .. snacka om att misslyckas i föräldraskap

Bryter också på hela skiten .,. därför jag gärna vill veta vilka föräldrarna är skicka dm ni som vet .. jag lovar att jag spelar in samtalet när jag ringer och laddar upp de här sen . har ex antal fråger jag vill ställa dom
Citera
2024-02-22, 20:57
Medlem
Silvana Imam
Einár
Syster Sol

Bubblare: Maskinisten
Citera
2024-02-22, 21:06
Medlem
Citat:
Amanda Lind med sina äckliga korvkruka till frisyr är en smula wigger men inte när hon talar och beter sig. Jag ger henne 3/10 wiggerpoäng.

Frågan är om Einar ville vara neger eller kaozblatte? Att han betedde sig osvenskt, trots att han kom från en normal och välbärgad familj, är både sant och en gåta. 7/10 wiggerpoäng.

Zara " fingret i röven" Larsson försöker ju inte se ut som en neger eller beter sig som en neger men visst är det olyckligt att hon knullar negrer. Olyckligt och riktigt äckligt.

Svenskar måste komma in i matchen om vad som faktiskt händer i våra förorter. Svenskar blir mobbade och blir till potentiella offer om de uppträder ’’svennigt’’. Jag stör mig också på det men det är ett sätt för dessa wiggers att överleva i det nya spännande Sverige.
Citera
2024-02-22, 21:20
Medlem
juhachis avatar
Einar aka Nils Grönberg? eller too soon?
Citera
2024-02-22, 21:20
MC Hansa från hiphopkollot i Hästveda

https://m.youtube.com/watch?v=YhMB3Wv3SQQ
Senast redigerad av kodapan 2024-02-22 kl. 21:23.
Citera
2024-02-22, 21:25
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Silvana Imam
Einár
Syster Sol

Bubblare: Maskinisten

Silvana Imam är ju en blatte så hon går bort. Einar var mycket riktigt en liten wigger. Eller här behövs nog göras en distinktion får Einar och Don V är ju inte wiggers av den gamla skolan. De har ju inte Wu Tang Clan som förebilder och vill valsa runt i pösiga FUBU-byxor utan istället vill de vara tjusiga primadonnor i kläder från Gucci och Louis Vuitton. Gärna med en söt väska över axeln.

Einar är en (var) nu-wigger och det är fint att slippa honom så att svenska barn inte apar efter honom.
Citera
2024-02-22, 21:28
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audiemurphy12
Svenskar måste komma in i matchen om vad som faktiskt händer i våra förorter. Svenskar blir mobbade och blir till potentiella offer om de uppträder ’’svennigt’’. Jag stör mig också på det men det är ett sätt för dessa wiggers att överleva i det nya spännande Sverige.

Svårt att se hur tex Promoe och Einar använde sig av wiggerkosmetikan som en överlevnadsmekanism när ingen av dem var uppväxta i någon förort utan i villakvarter. De valde kläderna, musiken, livsstilen för att det var häftigt.

Men jag tror dock att det finns svenskar som gör precis så som du säger; härmar blattarna för att inte bli attackerade eller utstötta.

Att vara svensk (suedi) är väl numer ett skällsord i vårt land.
Citera
2024-02-22, 21:35
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
MC Hansa från hiphopkollot i Hästveda

https://m.youtube.com/watch?v=YhMB3Wv3SQQ

En wigger av den gamla skolan. Måste varit en av höjdpunkterna på skånsk lokal-TV.
Citera
2024-02-22, 21:38
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoloswag55
Vafan är en Don v för nånting
Don Wigger står det för.
Lyssnade en sväng. Inte värt detm
Citera
2024-02-22, 21:40
Medlem
Citat:
Mja The Mauler ger ju fortfarande ett rätt så svenskt intryck. Han klär sig som en vanlig svennebanan men det är den där lilla brytningen som gör att han får lite wiggerpoäng.

Promoe, aka Mårten Edh, en svennebanan från en välutbildad familj i Västerås som sedan skaffade sig korvfrisyr och gjorde hipop- och reggaemusik kan man kanske tro skulle komma väldigt högt upp på wiggerrankingen men trots att han har negrer som föredöme så är han inte en tvättäkta wigger. Han har inte någon wiggerbrytning utan talar faktiskt helt normalt. Inte ens säger han "Fattaru? Ja fattar, ja fattar" vilket jag har märkt sprider sig till den vanliga befolkningen och som sagt så har han ingen äcklig förortsbrytning.

Mårten försöker dessutom inte bete sig kaxigt med sitt kroppspråk och leka "Allan ballan" som så många wiggers försöker göra, så Mårten hamnar på mjuka 5 wiggerpoäng.

https://www.youtube.com/watch?v=C6UvpKOGGYY
Det finns en sak till som jag skulle säga drar ner Promoe wiggervärde.
Han är utbildad och arbetar som jurist.
Senast redigerad av dazzy 2024-02-22 kl. 21:45.
Citera
2024-02-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cartne
För 20 år sen Lilleman sen tog nog Einar över tronen..vet inte vem som har lyft fanan sen dess men Sean Banan har ju gått och luktat på den länge.

Edit: Sebbe Staxx såklart
Är inte en förutsättning för att vara wigger att du är vit?
Sean banan är inte vit utan Mena
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in