Citat:
Ursprungligen postat av
25cm-slak
Han förekommer där på grund av något ekonomiskt. Eftersom du inte berättat vad det är, antar jag att det är någon som är skyldig honom pengar. Oskyldig även där.
Behovet jag påpeka än en gång att han blev friad?
Självklart har alla, inklusive du och läraren, rätt att freda sig. Även på krogen.
Det läraren gjorde var att gå emellan, då den dömde eleven trakasserade en annan elev. Sen flög den dömde eleven på läraren, som var tvungen att freda sig. Det läraren gjorde var alltså att sköta sitt arbete.
I övrigt håller jag med dig om att det är bra att lärare utövar olika yrken.
Du gissar fortfarande varför Paul har ett åtal som registreras i Lexbase
Hoppas att det inte har nåt med barn att göra.
Självklart så behöver tidningsbud kunna avancera i arbetslivet. Framförallt att kunna hoppa upp till att bli skyddsombud för en hel kår, samt att kunna kämpa för det i nästan 19 år, att man ska kunna få vara mer våldsam mot elever.
Och nu gick han hela vägen.
Nu är det inte så konstigt med det fackliga stöden han fått nu då han varit så insyltade tidigare.
Det är ganska skämmigt ifrån fackets håll. Det är en del medlemmar som verkar grymta efter att sett Pauls strypvideo.
Inte säker på att det stödet kommer hålla hela vägen. Det är ju ingen som vill ha en sådan anställd. Kanske SD kansliet lokalt?