• 1
  • 2
2006-08-10, 00:37
Medlem
Har ni något impulsivt ni gör ibland på nätterna, inte den hederliga nattmackan utan något mer exklusivt?
Som för en stund sen var jag sötsugen som jag brukar bli framåt småtimmarna, så jag tog en kakbotten ur mitt skafferi och vispade grädde, la på vaniljkräm, lite jordgubbar, och en kall mariestad utöver det. Mums!

Ni fattar vinken, nattfrossa mer mina vänner!
Citera
2006-08-10, 01:00
Medlem
Tjohildas avatar
Knaprade just i mig en färsk saltgurka ihop med tomat. Varannan tugga gurka, varannan tomat...älskar färska saltgurkor
Citera
2006-08-10, 01:25
Medlem
Filmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Knaprade just i mig en färsk saltgurka ihop med tomat. Varannan tugga gurka, varannan tomat...älskar färska saltgurkor
Jag fick nyss en väldigt stor burk hemmagjorda saltgurkor av min mor. Ska nog öppna en öl och frossa.
Citera
2006-08-10, 10:25
Medlem
ismyheadstillons avatar
Det är verkligen något speciellt med hela saltgurkor, speciellt Felix, andra märken går helt bort! Kan sätta i mig en hel burk av dessa på en gång.

Ett annat roligt nattpåhitt var att cykla till Shell Select klockan fyra på natten och köpa fem stycken munkar och en liter mjölk och frossa i sig. Mums!
Citera
2006-08-11, 01:43
Medlem
Filmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ismyheadstillon
Det är verkligen något speciellt med hela saltgurkor, speciellt Felix, andra märken går helt bort! Kan sätta i mig en hel burk av dessa på en gång.

Ett annat roligt nattpåhitt var att cykla till Shell Select klockan fyra på natten och köpa fem stycken munkar och en liter mjölk och frossa i sig. Mums!
Felix? Självklart ska dem vara hemmagjorda, där har man något som verkligen inte går att sluta äta.
Citera
2006-08-11, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Filma
Felix? Självklart ska dem vara hemmagjorda, där har man något som verkligen inte går att sluta äta.
aa fy tusan där sa du nått. Min gamle morfar hade trädgårdsland innan han blev för gammal och gaggig för att bo kvar i sitt hus. dom inlagda gurkorna man fick smaka framåt hösten var icket att underskatta
Citera
2006-08-11, 02:04
Medlem
NOiDs avatar
Jag brukar sätta mig och få den dagliga dosen av skratt och känslan av att bestämma genom att tvinga folk till saker, te.x på www.kamrat.nu - redan haft denna diskussion med endel. tål att pratas om igen!
Citera
2006-08-11, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NOiD
Jag brukar sätta mig och få den dagliga dosen av skratt och känslan av att bestämma genom att tvinga folk till saker, te.x på www.kamrat.nu - redan haft denna diskussion med endel. tål att pratas om igen!

Ursäkta men vad har detta med "mat och dryck" att göra?
Citera
2006-08-11, 02:15
Medlem
Strifes avatar
Värma lite räkor i micron. Fylla en macka med majonäs, slänga på ett salladsblad och sen börja stapla räkor på hög. Mums.
Citera
2006-08-11, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Värma lite räkor i micron. Fylla en macka med majonäs, slänga på ett salladsblad och sen börja stapla räkor på hög. Mums.

en liten räkfrossa sådär på kvällskvisten är aldrig fel
Citera
2006-08-11, 02:26
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickhouse
en liten räkfrossa sådär på kvällskvisten är aldrig fel
Det är helt sjukt vad gott det är.
Om jag var tvungen att välja mellan att äta min räkmacka eller ringa en KK och vänta 10 min innan hon är här skulle jag välja mackan alla dagar.
Citera
2006-08-11, 02:27
Medlem
slarvers avatar
  • natt rutiner
  • Byta filter hjm 1
  • vattna ur sludge tanken
  • lista ut varför gråvatten pumpen står i "local"
  • byta glödlampor i manöverskåp
  • sota avgaspannor
Citera
  • 1