jeanette i gävle!
Det snackas mycket skit om eskorter, så mycket att jag har slutat bry mig. För det mesta går det bra iallafall. Tjejerna är trevliga, bra på sex och jag är nöjd när jag går därifrån eller när de lämnar mitt hotellrum.
Jeanette var det första undantaget som jag har råkat ut för. Ingenting av det som står här är ens det minsta överdrivet! Hon är fullständig oberäknelig och livsfarlig...
Hon sög mig skönt, jag pumpade satsen i munnen på henne och sedan skulle vi knulla en omgång. Plötsligt började hon skrika helt hysteriskt att hon mådde så dåligt av att en kille tidigare på dagen hade våldtagit henne i en 2 timmar. Sedan blev hon hysteriskt över att hon tog så dåligt hand om mig (jag hade inte klagat) och erbjöd samlag utan kondom vilket jag givetvis avslog. När jag sedan låg ovanpå henne (knullade) började hon gnälla igen att det var taskigt att jag kunde knulla henne efter det hon varit med om.... och när jag innan akten föreslog att vi skulle strunta i samlaget blev hon helt hysteriskt för att hon trodde att jag tyckte hon var ful och därför inte ville knulla henne..... knäppgök!