2025-03-31, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowANomel
såg profilen nu också och det verkar vara samma tjej ja.

ganska nyfiken på henne då jag håller till i hennes trakter emellanåt på jobbresor. alla omdömen om henne verkar vara legit och baserat på hennes profil på rs är hon rena drömtjejen i alla bemärkelser. det rimmar dock inte med hur jag blev duktigt blåst av henne i höstas när hon erbjud onlinetjänster med bilder och videos (som inte var på henne). därför är jag en aning skeptisk och hade behövt mer kött på benen innan jag försöker på en träff irl.

Då får du vara även mer försiktig nu för personligen blev jag lurad. Köpte några bilder som jag också kan bekräfta att de inte var hennes och vi skulle faktiskt träffas i februari. Hon kom på en ursäkt för att avbryta det, sa att hon skulle ta en paus och försvann. Så klart hade hon bett om några pengar i förväg som jag skickade som en dum jävel på grund av alla bra kommentarer.

Däremot tror att jag inte var den enda som blev lurad för hon raderade sitt kik konto och kan inte tänka på en anledning till att hon skulle göra det. Hon verkar använda sina stammisar för att lura folk. Nyfiken hur det gick för Hexenhaus
Citera
2025-03-31, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.77
Då får du vara även mer försiktig nu för personligen blev jag lurad. Köpte några bilder som jag också kan bekräfta att de inte var hennes och vi skulle faktiskt träffas i februari. Hon kom på en ursäkt för att avbryta det, sa att hon skulle ta en paus och försvann. Så klart hade hon bett om några pengar i förväg som jag skickade som en dum jävel på grund av alla bra kommentarer.

Däremot tror att jag inte var den enda som blev lurad för hon raderade sitt kik konto och kan inte tänka på en anledning till att hon skulle göra det. Hon verkar använda sina stammisar för att lura folk. Nyfiken hur det gick för Hexenhaus

där ser man, men det går ihop med min erfarenhet också då. vilken typ av bilder/videos fick du?
Citera
2025-03-31, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowANomel
där ser man, men det går ihop med min erfarenhet också då. vilken typ av bilder/videos fick du?

Ett fåtal bilder i sängen i ett mörkt rum med gråa väggar och allt annat tillhörde andra tjejer på instagram
Citera
2025-03-31, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.77
Ett fåtal bilder i sängen i ett mörkt rum med gråa väggar och allt annat tillhörde andra tjejer på instagram

jepp, liknande. hon använde särskilt ett par bilder från en tjej på Instagram som bor i Tjeckien och var fitnessmodell/influencer, även som bild på rosa vill jag minnas. nu när jag tänker på det undrar jag om inte det kan ha varit anledningen till varför hennes konto försvann, det bör inte vara tillåtet att använda andras bilder.

och hur sjukt detta än låter så skickade hon även material på vad som bara kan ha varit en "realistisk" sexdocka och det var där jag började inse att nåt är fuffens med henne.

finns det verkligen ingen annan här som träffat eller haft kontakt med henne? om hon nu får såna lovord av så många på rosa förstår jag inte varför hon måste syssla med lurendrejeri.
Citera
2025-05-13, 20:56
Medlem
Hej!

Är det bara på ST som man kan hitta kvinnor eller finns det fler bra sidor ifrån Gävle sta’?
Citera
2025-05-13, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewessel
Hej!

Är det bara på ST som man kan hitta kvinnor eller finns det fler bra sidor ifrån Gävle sta’?

Mia Gävle finns på rs och är bra finns i Gävle.
Citera
2025-06-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dokumentformat
Mia Gävle finns på rs och är bra finns i Gävle.

Tack.

Tyvärr svårt att betala när alla bankomater är avstängda i stan, kanske farbror blå som har fixat så man inte kan få ut pengarna Alla tjejer försvann ifrån ST..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in