2024-02-18, 21:36
Medlem
Hej

Fick nyss veta om ett gammalt event som kallades för nightrun Sthlm? som var runt 2000. Finns det någon som har lite info, bilder eller videos? Zatzy finns ju inte kvar som den andra tråden var länkad till… vet inte vart det här inlägget hör hemma
Citera
2024-03-15, 01:41
Medlem
Mitt första inlägg på flashback, passande ämne! Jag körde night run 3ggr och vann sista året det kördes, vad vill du veta? 🙂
Citera
2024-12-31, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventil-Harry
Mitt första inlägg på flashback, passande ämne! Jag körde night run 3ggr och vann sista året det kördes, vad vill du veta? 🙂

Ber så hemskt hemskt mycket om ursäkt inte varit inne här på ett bra tag😅

Man vill ju veta allt! Har sökt o sökt men aldrig lyckats hitta någon info… om det inte är för mycket begärt så hade jag gärna lyssnat/ läst dom historierna pga att JAG tycker det e så himla intressant. Tex vägsträckorna, hur det kändes o köra sträckan, kartläsare hörde jag det satt bredvid? Polisen några få tips 😊

Jag tillhör ju också den lite yngre generationen och vi mer jag, vill så gärna återskapa det här. Men jag vill inte bara sno någons grej utan man vill ju ha ett okej också ifrån huvudskaparna att man får göra liknande utan att det blir problem

Här är min ig om du hellre vill skriva där

Ig: snabb.taxi.norrort
Citera
2025-01-01, 16:26
Medlem
Jag satt kartläsare åt en polarn ett år. Vi startade vid dåvarande bilprovningen i Märsta och hade ett gäng bilprovningar som checkpoints, för att gå i mål vid Bilprovningen i Jordbro. Först fram med korrekta checkpoints vann... Det roligaste var den sociala biten före/efter start samt efterfesten ett tag efter..

Hörde att en körde från Högdalen till Jordbro på 4 minuter det året, kartläsaren lär ha kräkts i höjd med Trångsund
Citera
2025-01-05, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbtaxi
Ber så hemskt hemskt mycket om ursäkt inte varit inne här på ett bra tag😅

Man vill ju veta allt! Har sökt o sökt men aldrig lyckats hitta någon info… om det inte är för mycket begärt så hade jag gärna lyssnat/ läst dom historierna pga att JAG tycker det e så himla intressant. Tex vägsträckorna, hur det kändes o köra sträckan, kartläsare hörde jag det satt bredvid? Polisen några få tips 😊

Jag tillhör ju också den lite yngre generationen och vi mer jag, vill så gärna återskapa det här. Men jag vill inte bara sno någons grej utan man vill ju ha ett okej också ifrån huvudskaparna att man får göra liknande utan att det blir problem

Här är min ig om du hellre vill skriva där

Ig: snabb.taxi.norrort

Jag ska skriva ihop en liten historia lite längre fram så du får lite mer info 🙂 Jag körde tre år i rad och det tredje året som blev det sista vann jag, tack vare planering och grym kartläsare
Citera
2025-08-03, 03:46
Medlem
Tjena nu snubblade jag in på tråden igen efter ha glömt bort den. Hunnit skriva något ännu😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in