• 3
  • 4
2024-11-29, 20:07
Medlem
Jag har en fråga och hoppas ni kan svara på den. Hur sannolikt är det att oxycontin (10 mg) i blister kan vara fake och eventuellt innehålla nitazener?
Citera
2024-12-10, 19:52
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Jävla bra pris på skiten, 1600 för 40 st fake oxymorphon (metazene). Ja har hög tolerans iom att ja tar metadon, men diggade att när ja tog en sån tablett, krossa å snorta slog de igenom å ja kände de där opiat euforin å energin, utan tolerans lär de ha varit riktigt bra! Billigt å starkt, helt klart en bra back up

Akta dig för abstinensen, ATn och toleransen dock! Dum som man är råkade jag ta ett återfall på 20 tabletter nyligen.. Tog slut på 8 dagar och jag både snortade och rökte skiten. Tog väl 3-4 dagar ungefär innan jag vaknade efter 2-3h sömn av abstinens som kallsvett, rinnande näsa, ont i hela kroppen etc etc.. och var tvungen att dra en lina för att somna om. Samma i vardagen, var tvungen att smälta en bit under tungan efter 2-3h för att inte börja kallsvettas och få värre och värre abstinensbesvär. Och då tar jag inga andra opiater i vardagen vanligtvis..

Bruket av dessa tabletter är fan i mig helt ohållbart i längden då toleransen skjuter i höjden blixtsnabbt. Efter dessa 8 dagar led jag som första gången av akut absintens i ca 3 dagar och sen blev det sakta bättre igen. Men hur i helvete man kan gå på zener (metonitazen i detta fall) en längre tid utan att behöva ha IV dropp men kontinuerlig tillförsel av mera är för mig än gåta.

Citat:
Ursprungligen postat av Ktna
Jag har en fråga och hoppas ni kan svara på den. Hur sannolikt är det att oxycontin (10 mg) i blister kan vara fake och eventuellt innehålla nitazener?

Har ingen aning tyvärr, men för att vara säker rekommenderar jag dig att prova en liten lina och se hur du reagerar innan du kör på hårdare. Bättre att börja lugnt ifall att..
Citera
2024-12-19, 18:25
Medlem
Flouvonnes avatar
Verkar med stor sannolikhet som att nitazenerna och specifikt metonitazen nu även dykt upp i en batch tramadol av märket Santeria!

Hänvisar till denna tråd; (FB) Hjälp! Vad är detta för gift? (Tramadol "Santeria") och uppmanar er alla att fortsatt vara försiktiga vid bruk av ALLA opiater. Ska ni köra någon opiat så testa alltid extremt lite först och se hur ni reagerar!

Trenden att nitazener dyker upp oftare i "vanliga" opiater verkar fortsätta så var försiktiga.
Citera
2024-12-20, 08:10
Medlem
ruttenfimps avatar
De luktar, smakar och ser ut som oxy men har inga tryck på sig. (10mg)
Citera
2025-01-09, 02:08
Medlem
De ovala vita som sälja som oxymorfon i sthlm, är det metonitazene i dessa?
Kommit över två st, använt dem förut och snortar ministreck nål smala (kanske en hundradels tablett åt gången, vanligtvis tar det två tre streck att komma dit jag vill i smärtlindring, höftfraktur..
Men jag tycker det e fult att de säljs som andra läkemedel. Min kran sa såklart att de va nitazener i, eftersom han kan tänka längre än näsan.. Fatta folk som tar en halv på en gång i tron att de e äkta oxymorfon.. Sorgligt.
Jag föredrar dessa just nu när ekonomin tryter men jag har enorm respekt för dem, doserar som en myra sakta sakta i nån timme tills jag e smärtfri.
Mina två cents
Peace
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här