• 1
  • 2
2024-02-16, 16:17
Medlem
mosesjrs avatar
Tydligen varit ett familjedrama i Vetlanda .
P4 Jönköping rapporterar..

” Man misshandlade sin mamma grovt döms för försök till mord
En man i 50-årsåldern döms nu efter att ha misshandlat sin mamma svårt i Vetlanda.
Något som mannen erkänner, däremot nekar han till att han ska ha försökt döda sin mamma.
Men tingsrätten i Eksjö skriver att mannen besinningslöst misshandlat henne. ”

https://sverigesradio.se/artikel/man...rsok-till-mord
Citera
2024-02-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Tydligen varit ett familjedrama i Vetlanda .
P4 Jönköping rapporterar..

” Man misshandlade sin mamma grovt döms för försök till mord
En man i 50-årsåldern döms nu efter att ha misshandlat sin mamma svårt i Vetlanda.
Något som mannen erkänner, däremot nekar han till att han ska ha försökt döda sin mamma.
Men tingsrätten i Eksjö skriver att mannen besinningslöst misshandlat henne. ”

https://sverigesradio.se/artikel/man...rsok-till-mord

Vad i helvete? Har sagt det flera gånger.. jämna den lilla schizofrena hålan med marken. Det blir bäst för alla.

Trodde det handlade om en påtänd tonåringar när jag läste rubriken. En man i 50årsåldern. Vad är kvinnan då? 70-80+?
Folket där verkar helt jävla vrickade..
Citera
2024-02-16, 16:30
Medlem
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
Vad i helvete? Har sagt det flera gånger.. jämna den lilla schizofrena hålan med marken. Det blir bäst för alla.

Trodde det handlade om en påtänd tonåringar när jag läste rubriken. En man i 50årsåldern. Vad är kvinnan då? 70-80+?
Gubbjäveln är förmodligen arbetslös eller arbetar med något han har varit knäckt på hela sitt vuxna liv. Hoppades väl att morsan skulle dö så att han kunde få två månadslöner via arvet.
Citera
2024-02-16, 17:40
Medlem
Fängelse i 10 år och sex månader. Alkis som varit på behandlingshem. Det var inte första gången, förra våren misshandlade han sin mamma - hon är i 80-årsåldern och använder rullator - och dömdes till fängelse. Han överklagade och under tiden bodde han i föräldrarnas sommarstuga. I november när föräldrarna var där så misshandlade han mamman igen, denna gången ännu värre. Bland annat genom att slå en mässingslampfot i huvudet på henne, och han hotar båda föräldrarna med kniv.

"Hon har blödningar i hjärnan och i ögat, skador på hela kroppen, lungskador och multipla frakturer i revben, bröstben och ett finger är brutet."

https://www.vetlandaposten.se/2024-0...doda-sin-mamma
Citera
2024-02-17, 17:25
Medlem
Citat:

Vet du vem han är eller
Citera
2024-02-17, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annakondan77
Vet du vem han är eller

Jag skulle inte sätta min fot i den hålan och skulle säga upp kontakten med vem som helst i min bekantskapskrets om det visade sig att denne har något med Vetlanda att göra. Endast Lena PH kommer undan med att vara därifrån.

Tror negercp är på rätt spår.
Det är troligtvis någon som går och handlar i firmakläderna inkl. skyddsskor på lediga dagar också.
Senast redigerad av Sierra.Leone 2024-02-17 kl. 17:33.
Citera
2024-02-17, 17:39
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Vetlanda 20240216 Man misshandlade sin mamma grovt döms för försök till mord

Ny rubrik: Man misshandlade sin mamma grovt i Vetlanda - döms för försök till mord (2024-02-16)

/Mod
Citera
2024-02-17, 23:36
Medlem
mosesjrs avatar
Citat:
Jag skulle inte sätta min fot i den hålan och skulle säga upp kontakten med vem som helst i min bekantskapskrets om det visade sig att denne har något med Vetlanda att göra. Endast Lena PH kommer undan med att vara därifrån.

Det är troligtvis någon som går och handlar i firmakläderna inkl. skyddsskor på lediga dagar också.

Arbetsbörda på 24/7 det är det som gäller i
dessa delar av Småland så din profilbild stämmer på den punkten ..
Citera
2024-02-18, 00:19
Medlem
Citat:

Varför dra alla i vetlanda över en kam?
Citera
2024-02-18, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Arbetsbörda på 24/7 det är det som gäller i
dessa delar av Småland så din profilbild stämmer på den punkten ..
De är svenskar , inga negercp som du påstår
Citera
2024-02-18, 00:35
Medlem
Vem fan slår sin mamma oavsett men extra sjukt när man slår en pensionär som går med en rullator då är man extra sjuk som människa.
Fy fan och har satt ett sådant barn till världen.

Tortyr och dödsstraff på den typen av ruttna människor.
Citera
2024-02-18, 00:37
Medlem
Citat:

Nu känner jag ingen därifrån men jag har gjort för väldigt länge sen, speciella människor men jag gillade dom starkt.
Den där sonen bör ju torteras till döds. Vem fan slår sin mamma och så gammal med rullator dessutom.
Det skär verkligen i hjärtat när man hör det.
Lena P H, sant att hon kommer undan med det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in