2006-08-09, 20:15
Medlem
Tjenaree...

Dags o skaffa sig en ny mp3 spelare och det enda jag i princip kräver är att man ska kunna ladda batteriet via datorn eller på ngt sett så enkelt som möjligt. ( Batteriladdare är nog en rätt så bra idé, och om ni har möjlighet vore det väldigt bra om ni kunde länka till ett par billiga men väldigt prisvärda laddare. Vill helst inte lägga ner en hel del budget på detta också.. )

Jaa, inte värst mycket att tillägga.. Nåja, känner ni till liknande mp3 spelare så får ni väldigt gärna medge det. Min budget ligger hittills på 600 kr, absolut max om det nu är nödvändigt får nog bli 700 kr.

Kom igen grabbar o tjejer, hjälp en fattig mp3-sökare nu.......
Citera
2006-08-09, 20:23
Medlem
Några tankar om hur mycket utrymme den ska ha?
Citera
2006-08-09, 20:35
Medlem
Shadors avatar
Sony har väl upp till 50 timmars batteritid på alla deras flashbaserade spelare. Finns i storlek mellan 256 - 2048 MB tror jag.

Har dock inte testat någon av dem och kan således inte intyga att batteritiden stämmer.
Citera
2006-08-09, 21:02
Medlem
Det där låter ju intressant.

Hmm, utrymmet bör nog ligga på 512 mb.

Tackar för era snabba svar...

Fler nyttiga tips??
Citera
2006-08-09, 23:20
Medlem
Squalos avatar
Sonys bönan NW-E305 512 MB finns hos Netonnet för 600 kr: http://www.netonnet.se/index.asp?iid=102192

NW-E002 har kortare batteritid (25 timmar), men två minuters laddning ger 3 timmars speltid: Svart Lila

Annars är iRiver T10 ett alternativ, använder vanliga AA-batterier (R6) och har enligt tillverkaren 53 timmars batteritid. Laddas inte via datorn, men det är smidigt med AA-batterier, speciellt om man åker bort och inte har möjlighet att sitta vid en dator och ladda. Batterier kan man alltid ha med sig några extra, eller plocka upp på närmaste mack.

http://se.pricerunner.com/sound-and-.../591318/prices
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in