Citat:
Ursprungligen postat av
Inkommer
Jodå, han har blivit mobbad. Det har inte gjorts brutalt och öppet hela tiden då det är kärringen Pelle som legat bakom det. Pelle har himlat med ögonen och viskat i öronen på dom andra så fort Pål öppnat munnen. Sk kärringmobbning. Han har hetsat andra att skälla ut och skämma ut Pål inför hela gruppen och i TV flera gånger.
Det är skönt att Pål har Rooble som faktiskt står upp emot mobbningen.
Rooble var långt ifrån någon favorit för mig i början men han har verkligen visat att han är en bra karl trots att han är en somalier och har sina brister.
Men extremt stor snark, ”åh nej, Pelle har snackat skit om Pål med dom han är allierad med, det är mobbning 😢”. Nej, det är precis vad exakt alla andra som har stört sig på någon under säsongen har gjort. Att Marcus har valt att konfrontera/snacka om Rooble och Pål (vilket jag personligen har tyckt varit överdrivet, jag tror inte att dom är jättedåliga människor men hade förmodligen stört mig på dom) får ju stå för honom, vad menar du med att han skulle blivit hetsat av Pelle, när har det visats eller insinuerats?