Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-04, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Varför ska det komma 2 st till Gränslandet? Det är väl bara 1 de ska rösta ut på i Örådet. Eller menar du att även den som åker ut nu av de 4st som ska tävla på Söndag får komma dit? Jag tror att de som verkligen förlorar i tävlingarna får åka hem nu.
Nä alltså 2 kommer in. En från utslagstävlingen och en från örådet. Så att det är 4 kvar i säsongsavslutningen AB gränslandet. Och sedan kniper en person den sista platsen
2024-05-04, 12:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Nä alltså 2 kommer in. En från utslagstävlingen och en från örådet. Så att det är 4 kvar i säsongsavslutningen AB gränslandet. Och sedan kniper en person den sista platsen

Så kan det bli kanske. Är rätt övertygad om att Pål blir utröstad i Örådet och får åka till Gränslandet. Har ingen känsla för vem av de 4st tävlande (det är väl: Ci, Zayera, Olivia och Maureen ???) som förlorar fast jag lutar åt Zayera. Hon brukar ju inte vara så snabb av sig precis.
2024-05-04, 12:27
Medlem
Citat:
Så kan det bli kanske. Är rätt övertygad om att Pål blir utröstad i Örådet och får åka till Gränslandet. Har ingen känsla för vem av de 4st tävlande (det är väl: Ci, Zayera, Olivia och Maureen ???) som förlorar fast jag lutar åt Zayera. Hon brukar ju inte vara så snabb av sig precis.
Det kommer han inte att bli. Marcus typ spola att han kommer att ha några ord med på. Zayera spola också att de kommer vara dramatik på örådet så är säker på att hon är kvar.
2024-05-04, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Gustav och Roble var med i Nyhetsmorgon idag och pratade lite om Robinson. Inget av egentligt intresse diskuterades utan de verkade mest vara glada över att ha medverkat.

Värdelöst vetande nedan:
Han kan testa att göra en hårtransplation
2024-05-04, 12:35
Medlem
Utslagstävlingen verkar vara ett pussel av något slag och Karin verkar vara rätt usel på såna tävlingar. Så är säker på att hon åker ur där. Och sen möjligt att ci åker på Örådet eller zayera. Men mer troligt ci
2024-05-04, 14:10
Medlem
Bakarettans avatar
Förstår inte detta evinnerliga tjat från Alex att han ska visa sina söner att han minsann kan.
Måste man vara med i en dokusåpa 2 ggr för att bevisa att man är en bra förebild för sina barn?
Patetiska människa.
2024-05-04, 14:32
Medlem
Bakarettans avatar
Mitt tips till produktionen inför kommande säsong;
1 lag med kristna män och kvinnor och 1 lag med enbart muslimska män och kvinnor.
Jaja jag vet att det aldrig kommer att ske men visst hade det varit kul😛
2024-05-04, 14:33
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Han kan testa att göra en hårtransplation
Men snälla nån..
2024-05-04, 17:33
Medlem
Mr0ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
En final mellan två brutalt (nåja) biffiga grabbar (Mark och Alex) mot den klyftigaste tjejen (Alma) hade kunnat bli sevärd beroende på hur de bygger banan.

Hon kunde inte ens komma ihåg symboler i rätt ordning, men om du tycker hon är klyftig så.
2024-05-04, 20:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Det kommer han inte att bli. Marcus typ spola att han kommer att ha några ord med på. Zayera spola också att de kommer vara dramatik på örådet så är säker på att hon är kvar.

Marcus spoilade inte något. Han uttryckte bara vad han ville göra när han kom tbx till Robinson dvs att om Pål var kvar ville M byta några ord med honom.

Zayera sa ju bara vad alla har fattat och då även Robinsondeltagarna att det kunde bli dramatik för alla tycks ju veta om att Ci har immunitetsförgörare och de flesta verkar vilja ha ut Pål.

Det är inte att spoila när man säger något man vill, önskar och eventuellt tror!
2024-05-04, 20:15
Medlem
Citat:
Marcus spoilade inte något. Han uttryckte bara vad han ville göra när han kom tbx till Robinson dvs att om Pål var kvar ville M byta några ord med honom.

Zayera sa ju bara vad alla har fattat och då även Robinsondeltagarna att det kunde bli dramatik för alla tycks ju veta om att Ci har immunitetsförgörare och de flesta verkar vilja ha ut Pål.

Det är inte att spoila när man säger något man vill, önskar och eventuellt tror!
Nej asså Marcus sa det denna veckan under någon kommentar på insta. Zayera sa också detta på en insta story
2024-05-04, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Mitt tips till produktionen inför kommande säsong;
1 lag med kristna män och kvinnor och 1 lag med enbart muslimska män och kvinnor.
Jaja jag vet att det aldrig kommer att ske men visst hade det varit kul😛

Muslimerna hade vunnit ENKELT!
De är vana vid fasta och kan klara sig bra utan mat, de kristna hade hoppat av en efter en.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in