2024-02-29, 12:45
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Efterlyst. 😁

r han en del av tv-programmet eller vad menar du? 😆
Citera
2024-03-26, 23:05
Medlem
sokarnas avatar
Mnga roliga analyser av Frank. Han knns lite som den dr vnnen man r frsiktig med att introducera till andra vnner.

En som ltt kan bli arg/ f andra att bli obekvma om man inte r p samma vglngd.

Lyssnat p fem avsnitt senaste dagarna. Gillar podden skarpt men kan trttna p den pessimistiska jargongen efter en stund.

Vore kul att hra om det finns ngonting som Frank tycker r bra.

Ska tillgga att jag inte lyssnat p ver 1 avsnitt frn ngon podd kreatr de senaste 10 ren. (Frutom sommar, p3 dok.) Det r ett vldigt gott betyg!
Citera
2024-03-27, 08:33
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sokarna
Mnga roliga analyser av Frank. Han knns lite som den dr vnnen man r frsiktig med att introducera till andra vnner.

Lyssnat p fem avsnitt senaste dagarna. Gillar podden skarpt men kan trttna p den pessimistiska jargongen efter en stund.

Ska tillgga att jag inte lyssnat p ver 1 avsnitt frn ngon podd kreatr de senaste 10 ren. (Frutom sommar, p3 dok.) Det r ett vldigt gott betyg!

Hller med ovanstende talare. Skulle vilja haft en bisittare ibland.
Senast redigerad av YuriOrlov 2024-03-27 kl. 08:47.
Citera
2024-05-14, 08:00
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Ngot med honom fr mig att tnka p Schulman, den yngre.
Citera
2024-05-15, 00:46
Medlem
Jaha s nu tycker han Israel bombar lite fr mycket i Gaza? Snacka om att sticka ut hakan inte bara s att alla tycker s just nu
Citera
2024-05-15, 07:44
Medlem
LojtnantWerners avatar
bara jag som undrar varfr han teranvnde sin analogi om att kupa sin pung med sin hand i tv avsnitt? nej han kopierade samma tal vilket fick mig att stnga av
Citera
2024-05-16, 09:49
Medlem
frankgwagners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
bara jag som undrar varfr han teranvnde sin analogi om att kupa sin pung med sin hand i tv avsnitt? nej han kopierade samma tal vilket fick mig att stnga av

Hahahabara fr att jag inte kommer ihg vad fan jag surrat om. Helt omjligt. Kommer bli ett framtida problem helt klart.

Men nn kopia var det inte. S bra minne har jag inte s att jag kan citera mig sjlv. UPPENBARLIGEN! 😅
Citera
2024-05-16, 09:53
Medlem
frankgwagners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Ngot med honom fr mig att tnka p Schulman, den yngre.

Komplimang tagen.
Citera
2024-05-16, 09:54
Medlem
frankgwagners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Jaha s nu tycker han Israel bombar lite fr mycket i Gaza? Snacka om att sticka ut hakan inte bara s att alla tycker s just nu

Hakan som stacks ut var vl att jag hll med Greta i en sak? Var iaf fr mig frsta ggn. Kanske den sista. Vi fr se
Citera
2024-05-16, 10:52
Medlem
frankgwagners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sokarna

Tack! Kan nog hlla med om allt du skriver, ocks gllande den pessimistiska jargongen. Den kommer ju s ltt till mig. 🥹
Citera
2024-05-16, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner

Vilka tv avsnitt menar du? 🤔
Citera
2024-05-16, 14:07
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankgwagner
Komplimang tagen.

Inte menat som kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera