Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2025-06-26, 07:11
Medlem
Anniaras avatar
Jag tror att det är min brorsa som döljer sig bakom masken.
Senast redigerad av Anniara 2025-06-26 kl. 07:31.
Citera
2025-08-26, 13:34
Medlem
frankgwagners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anniara
Jag tror att det är min brorsa som döljer sig bakom masken.

Tja syrran!

Jag är uppe och kör podden igen för info. Ja, jag är en velig jävel. Kom gärna med klagomål.
Senast redigerad av frankgwagner 2025-08-26 kl. 13:37.
Citera
2025-08-27, 22:56
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankgwagner
Tja syrran!

Jag är uppe och kör podden igen för info. Ja, jag är en velig jävel. Kom gärna med klagomål.
Kul! Tack för uppdateringen! Ska genast börja prenumerera på podden igen!
Citera
2025-08-29, 23:49
Medlem
Run3s avatar
Lyssnade på ett par avsnitt. Men tydligen är det bara nerkortade versioner på några minuter, och man måste betala för att få lyssna på hela avsnitten. Inget för mig tyvärr, då finns det andra poddar jag hellre lyssnar på.
Citera
2025-08-30, 22:49
Medlem
frankgwagners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Lyssnade på ett par avsnitt. Men tydligen är det bara nerkortade versioner på några minuter, och man måste betala för att få lyssna på hela avsnitten. Inget för mig tyvärr, då finns det andra poddar jag hellre lyssnar på.

Tack för info. Jag antecknar detta här. Vad var ditt namn nu igen?
Citera
2025-09-05, 14:14
Medlem
Denna Frank dök upp på mina sociala medier så har kollat och lyssnat lite.

En man som döljer sitt ansikte samtidigt som han sparkar in öppna dörrar bland ”kontroversiella” ämnen. Ja alltså, ett tag efter att han har sett majoritetens reaktioner och åsikter. Varför inte visa ditt ansikte och stå för dina åsikter?

Likt vänstern han klagar på som omger sig med likasinnade så gör han samma sak och predikar för högern med billiga poänger.

Tror inte ens att en normalbegåvad tonåring får intellektuell-stimulans av denna man.
Aja, är väl kul för den 14-åring som precis har upptäckt att sossarna inte är perfekta.

Fan FB, även ni är bättre än så här. Även fast han delar åsikterna som ofta florerar på detta nätforum.

Förövrigt så var hans IG bio riktigt skämmig: ”jag säger som det är - vilket tydligen är kontroversiellt nuförtiden.” Boomer-varning deluxe. Förresten, att yttra åsikterna är ju bara halva grejen, att sedan stå för dem med namn och ansikte är andra halvan.
Senast redigerad av lottarosie 2025-09-05 kl. 14:48.
Citera
2025-09-13, 22:41
Medlem
Run3s avatar
Frank var med i Tack För Kaffet "757. Mys på vinden.". Han avslöjade att han blivit avstängd från Instagram. Men han vet inte varför, men eventuellt är det p.g.a. användande av upphovsrättsskyddat material. Hans riktiga identitet är en företagare som spenderar 0,5 - 1 miljon på Facebook-annonser. Men han kan inte för sin säljare på Facebook avslöja sitt alter ego och be om hjälp med att få tillbaka sitt konto.

Trist att han blivit avstängd. Hoppas att det löser sig! Men som han sa i avsnittet, det passar ju hans brand att bli avstängd.
Citera
2025-09-19, 13:55
Medlem
Går ju inte lyssna på podden bortsett från Spotify ?
Är inget större fan av Spotify. Använder här och där så klart.
Men var ju bättre på tiden då du droppade det på typ, podbean. Har fullt upp med annat när jag väl lyssnar. Kollar knappast Tiktok. Tycker annars podden är värd att följa.
Citera
2025-09-19, 20:56
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Går ju inte lyssna på podden bortsett från Spotify ?
Är inget större fan av Spotify. Använder här och där så klart.
Men var ju bättre på tiden då du droppade det på typ, podbean. Har fullt upp med annat när jag väl lyssnar. Kollar knappast Tiktok. Tycker annars podden är värd att följa.
Jag vägrar att använda Spotify. De är ondskefulla. Men om podden finns på Spotify, så är det väl ändå så att man måste betala ifall man vill höra mer än 5 min?
Citera
2025-09-20, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jag vägrar att använda Spotify. De är ondskefulla. Men om podden finns på Spotify, så är det väl ändå så att man måste betala ifall man vill höra mer än 5 min?
Är ju typ max, 15 minuter han släppte på andra plattformar. Hittar inte ens podden på podbean längre. Är det något pateron shit igen? Lyssnade på podden regelbundet innan. Men missat någon månad. Sökte inget svar. Spotify är värdelöst. Aldrig hängt där mycket
Citera
2025-09-20, 18:11
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Är ju typ max, 15 minuter han släppte på andra plattformar. Hittar inte ens podden på podbean längre. Är det något pateron shit igen? Lyssnade på podden regelbundet innan. Men missat någon månad. Sökte inget svar. Spotify är värdelöst. Aldrig hängt där mycket
Det är ju ett RSS-flöde i grunden, så du kan lyssna i vilken spelare du vill. Googlade och här var första träffen på en sajt som indexerar poddar: https://podcasts.nu/avsnitt/frank-g-...gern-39857GsHB, om du vill lyssna i webbläsaren. Den länken är till senaste avsnittet, som är 6 minuter långt. Så du ser, ganska värdelös podd att gratislyssna på när man bara hör början och så bryts det mitt i något.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in