Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-13, 00:06
  #601
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Då hade ju även Spurs haft bucklor Någon måtta får det vara!

Nu måste väl även ni Arsenalfans förstå att det är lite svårare i CL än vad ni trott och kanske inte ska vara en av favoriterna?

Hahah, sant.

Vet inte vilka du menar med ni, men jag har inte sett många påstå att vi är favoriter? Tror du misstar oss för en ensam användare. Sen är det ju allmänt känt nuförtiden att lag som försvarar som Porto har Arsenal svårast för. Hoppas på ett mer offensivt lag i nästa match.

Men det var ju nära att min spådom till dig slog in, att vi skulle åka ut mot ett portugisiskt lag direkt. 😬
2024-03-13, 00:06
  #602
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Njaae, det är nu Arsenal kommer behöva spela "Portospelet" mot nästan allt motstånd. Tror dock att ni har ganska goda chanser mot Barca som glömt hur man försvarar och har inte laget för att spela som dom vill.

Nej. Vi kan spela vårt spel eftersom motståndarna också vill spela och inte kommer fokusera på att stänga ner oss. Det kommer bli härliga matcher.
2024-03-13, 00:06
  #603
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getkalle
Jasså den västra skinkan har ju kommit så långt haha!
Det är ni o tottes lilla skinka som är sämst i london. Till o med chelsea tar er trots dålig form.

Kom igen sluta skämma ut dig…
2024-03-13, 00:09
  #604
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Hahah, sant.

Vet inte vilka du menar med ni, men jag har inte sett många påstå att vi är favoriter? Tror du misstar oss för en ensam användare. Sen är det ju allmänt känt nuförtiden att lag som försvarar som Porto har Arsenal svårast för. Hoppas på ett mer offensivt lag i nästa match.

Men det var ju nära att min spådom till dig slog in, att vi skulle åka ut mot ett portugisiskt lag direkt. 😬
Har för mig att ni även försökte backa upp det? Bara City och Real som var större favoriter?
Joo, fattar tänket men du kan inte påstå att Real/City/Bayern är enklare än Porto för att dom spelar offensivt? Det blir ju ett helvete att försvara och själva vara offensiva istället då..

Jaaaa! Fan beklagar att du inte hade rätt
2024-03-13, 00:09
  #605
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Var det en Rayavelli vi såg?

Han är så bra på att läsa spelet, det här var dödsstöten för Ramsdale…
2024-03-13, 00:10
  #606
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Njaae, det är nu Arsenal kommer behöva spela "Portospelet" mot nästan allt motstånd. Tror dock att ni har ganska goda chanser mot Barca som glömt hur man försvarar och har inte laget för att spela som dom vill.

Arsenal behöver inte spela porto-spelet. Dom har bästa försvaret i PL och gör mest mål ändå.

Vill att dom får möta det absolut tuffaste möjliga nästa match, förutom City det vore bara tråkigt.
2024-03-13, 00:10
  #607
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Nej. Vi kan spela vårt spel eftersom motståndarna också vill spela och inte kommer fokusera på att stänga ner oss. Det kommer bli härliga matcher.
Vi får se om ni kan matcha Real/Bayern/City och då inte själva stå och försvara.
Lycka till och grattis till vinsten idag
2024-03-13, 00:12
  #608
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Arsenal behöver inte spela porto-spelet. Dom har bästa försvaret i PL och gör mest mål ändå.

Vill att dom får möta det absolut tuffaste möjliga nästa match, förutom City det vore bara tråkigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vi får se om ni kan matcha Real/Bayern/City och då inte själva stå och försvara.
Lycka till och grattis till vinsten idag
Samma svar till dig!

Vi får se!
2024-03-13, 00:12
  #609
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Har för mig att ni även försökte backa upp det? Bara City och Real som var större favoriter?
Joo, fattar tänket men du kan inte påstå att Real/City/Bayern är enklare än Porto för att dom spelar offensivt? Det blir ju ett helvete att försvara och själva vara offensiva istället då..

Jaaaa! Fan beklagar att du inte hade rätt

Du får gärna försöka hitta mig backa upp något sådant. 😁

Det säger jag inte, men jag tror dom kommer skapa många fler chanser än vad dom gjorde mot Porto - och med lite extra tur så kan det räcka för att gå vidare.
2024-03-13, 00:12
  #610
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Han är så bra på att läsa spelet, det här var dödsstöten för Ramsdale…
Ja han gick rätt men första med extra tur.

Ramsdale var dödsdömd redan när Raya värvades.
Han kommer kräva att få gå i sommar.
2024-03-13, 00:15
  #611
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Du får gärna försöka hitta mig backa upp något sådant. 😁

Det säger jag inte, men jag tror dom kommer skapa många fler chanser än vad dom gjorde mot Porto - och med lite extra tur så kan det räcka för att gå vidare.
Klart det kommer fler chanser men också många många fler chanser bakåt och chanserna framåt kommer lite mer stressigt och på slump då..

Hoppas ni får Barca för där har ni en chans och då kan jag vara med dig och hata på motståndet för en gångs skull
2024-03-13, 00:17
  #612
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vi får se om ni kan matcha Real/Bayern/City och då inte själva stå och försvara.
Lycka till och grattis till vinsten idag

Vi har ju mött City många gånger utan att rucka på våran filosofi så det ska nog inte va några problem. Däremot kanske det inte blir vinst. Men kul blir det

Tack!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback