2024-02-13, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Vilket är skönast: helt cylindrisk, konformad som ts eller svampformad där toppen är grövst?

Jag menade att det brukar bara dröja fem inlägg tills den första dyker in och hävdar att storleken inte spelar någon roll.

Men bara för det blev det inte så denna gång. 😊

Liten kuk är mycket bättre,går fortare och känns som flera
Citera
2024-02-13, 12:09
Medlem
Om den är FÖR tjock, dvs om all upphetsning och tio hinkar glidmedel i världen inte hjälper - ont så in i hilvitte. Obekvämt. Avtändande. Ogenomförbart.
Citera
2024-02-13, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Hon kommer svara att: det beror på hur han använder den...

Exakt och det är det som gör alla kuk-diskussioner hopplösa. Det är ett märkligt fenomen som man sällan stöter på i andra sammanhang.

Går BMW snabbare än Mercedes? - Det beror på hur man kör. Kan man inte köra bil är det ointressant hur fort den går. Det viktigaste är att det finns bra bromsar. Jag har träffat jätte många förare som kört fortare med XX även om den är långsammare.

Är Hästens sängar skönare än Ikeas. Det spelar ingen roll står man på händer i sängen är ingen skön.
Citera
2024-02-13, 15:51
Medlem
Citat:
Annars brukar ju småkukade män veta mycket om det här också.

Då kan väl du skriva en mer utförlig kommentar än det där, eller hur?
Citera
2024-02-13, 17:19
Bannlyst
Citat:
Annars brukar ju småkukade män veta mycket om det här också.

Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Hur menar du?

Han säger att du har en liten snopp som majoriteten svenskar eftersom du inte vet. Alla män med tjocka snoppar vet hur det känns.
Citera
2024-02-13, 18:42
Medlem
Som att försöka stoppa in en melon i munnen eller röven
Citera
2024-02-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Då kan väl du skriva en mer utförlig kommentar än det där, eller hur?

Min ödmjukhet och min ovilja att genera andra, mindre lyckligt lottade, män gjorde att jag la band på mig inledningsvis men visst om du ber mig.

Det fungerar som så med kvinnor att dom allra allra flesta förstår att det här med storleken på mannens penis är väldigt känsligt och det är väl fullt förståeligt och en väldigt fin sida, att inte vilja såra någon om det han kan erbjuda inte är mycket att visa upp för världen. Baksidan är att myten om att storleken inte skulle spela någon roll fått fäste och lever vidare. Vilket naturligtvis inte är sant.

Till viss del är det så klart sant, är du en värdelös älskare i övrigt spelar så klart inte storleken på din penis någon större roll. Och motsatt om du har en minimorot men är väldigt duktig i sängen på att, på andra sätt, tillfredsställa kvinnan kan det kompensera.

Men det är ju bara i dom här penisstorlekstrådarna man för den typen av resonemang och blandar in massa andra helt irrelevanta omständigheter.

Om jag tex går igång på kvinnor som har långa smala snygga ben så väljer jag inte en en kvinna med korta knubbiga ben pga att om långben är lam och sitter i en rullstol spelar inte längden på hennes ben någon roll.

Även om allt runt omkring är enormt viktigt är naturligtvis det centrala i ett knull själva penetrationen och upplevelsen av den blir naturligtvis fundamentalt annorlunda om en minimorot skaver lite på insidan av ena slidväggen jämfört med om kvinnan känner sig totalt maximalt uppfylld till bredden.

Citat:
Ursprungligen postat av shanewalsh
Han säger att du har en liten snopp som majoriteten svenskar eftersom du inte vet. Alla män med tjocka snoppar vet hur det känns.

Det var faktiskt inte det jag tänkte men du har naturligtvis rätt. Nio av tio kvinnor (minst) föredrar en grov balle framför en väldigt smal och det berättar dom gladeligen när dom stöter på en.
Citera
2024-02-13, 21:19
Bannlyst
Citat:
Min ödmjukhet och min ovilja att genera andra, mindre lyckligt lottade, män gjorde att jag la band på mig inledningsvis men visst om du ber mig.

Det fungerar som så med kvinnor att dom allra allra flesta förstår att det här med storleken på mannens penis är väldigt känsligt och det är väl fullt förståeligt och en väldigt fin sida, att inte vilja såra någon om det han kan erbjuda inte är mycket att visa upp för världen. Baksidan är att myten om att storleken inte skulle spela någon roll fått fäste och lever vidare. Vilket naturligtvis inte är sant.

Till viss del är det så klart sant, är du en värdelös älskare i övrigt spelar så klart inte storleken på din penis någon större roll. Och motsatt om du har en minimorot men är väldigt duktig i sängen på att, på andra sätt, tillfredsställa kvinnan kan det kompensera.

Men det är ju bara i dom här penisstorlekstrådarna man för den typen av resonemang och blandar in massa andra helt irrelevanta omständigheter.

Om jag tex går igång på kvinnor som har långa smala snygga ben så väljer jag inte en en kvinna med korta knubbiga ben pga att om långben är lam och sitter i en rullstol spelar inte längden på hennes ben någon roll.

Även om allt runt omkring är enormt viktigt är naturligtvis det centrala i ett knull själva penetrationen och upplevelsen av den blir naturligtvis fundamentalt annorlunda om en minimorot skaver lite på insidan av ena slidväggen jämfört med om kvinnan känner sig totalt maximalt uppfylld till bredden.

Det var faktiskt inte det jag tänkte men du har naturligtvis rätt. Nio av tio kvinnor (minst) föredrar en grov balle framför en väldigt smal och det berättar dom gladeligen när dom stöter på en.

Det mörkade är samma sak när män snackar om brudars bröst. De flesta män gör detta av två anledningar.

De vill ljuga för sig själva och lura sig själva att det faktiskt inte spelar någon roll så att de kan skapa sin egen lycka eftersom de vet att de aldrig någonsin kommer få en brud med en massiv hylla.

Och de vill inte såra kvinnor eftersom de är väldigt ömtåliga.

Exempelvis

https://bangusa.com/bigtitsroundasses/shoots/btra16382/members/ipadbig.jpg

https://boomba.club/sex/uploads/posts/2022-10/1666817241_5-boomba-club-p-angela-white-big-tits-pics-chastnaya-eroti-5.jpg

https://gcore-pic.xvideos-cdn.com/videos/thumbs169poster/8b/da/76/8bda761cb395bd382547f3a3c53ed08e/8bda761cb395bd382547f3a3c53ed08e.20.jpg

https://i0.wp.com/loveitdaily.com/wp-content/uploads/2019/03/Ava-Addams-Big-tit-MILF-is-a-Bra-Buster-3.jpg?fit=992%2C558&ssl=1

Däremot så är det ganska uppenbart att ts har en liten snopp. Hade han haft en tjock så hade han märkt det. Och en tjock snopp är inte bara skönt för brudarna utan gör det ju måste mycket skönare för mannen också. Att tänja ut fittsidorna. Har du en väldigt tjock snopp som mig så sträcker du ut på kvinnans fitta rejält.

Längd och omkrets på din kuk conny?
Citera
2024-02-13, 21:29
Medlem
Citat:
Det mörkade är samma sak när män snackar om brudars bröst. De flesta män gör detta av två anledningar.

De vill ljuga för sig själva och lura sig själva att det faktiskt inte spelar någon roll så att de kan skapa sin egen lycka eftersom de vet att de aldrig någonsin kommer få en brud med en massiv hylla.

Och de vill inte såra kvinnor eftersom de är väldigt ömtåliga.

Exempelvis

https://bangusa.com/bigtitsroundasses/shoots/btra16382/members/ipadbig.jpg

https://boomba.club/sex/uploads/posts/2022-10/1666817241_5-boomba-club-p-angela-white-big-tits-pics-chastnaya-eroti-5.jpg

https://gcore-pic.xvideos-cdn.com/videos/thumbs169poster/8b/da/76/8bda761cb395bd382547f3a3c53ed08e/8bda761cb395bd382547f3a3c53ed08e.20.jpg

https://i0.wp.com/loveitdaily.com/wp-content/uploads/2019/03/Ava-Addams-Big-tit-MILF-is-a-Bra-Buster-3.jpg?fit=992%2C558&ssl=1

Däremot så är det ganska uppenbart att ts har en liten snopp. Hade han haft en tjock så hade han märkt det. Och en tjock snopp är inte bara skönt för brudarna utan gör det ju måste mycket skönare för mannen också. Att tänja ut fittsidorna. Har du en väldigt tjock snopp som mig så sträcker du ut på kvinnans fitta rejält.

Fan det där sista har jag aldrig tänkt på men det har du så klart rätt i.

Citat:
Längd och omkrets på din kuk conny?

Vi kanske ska ta och tona ner oss lite, jag vet av erfarenhet hur tryckt stämning det kan bli bara av att man ex står och dryghänger och flexar lite, lutad med ena handen mot väggen vid duschen, utan handduk, efter träningen.
Senast redigerad av rotebro-conny 2024-02-13 kl. 21:32.
Citera
2024-02-13, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Förlåt, men du måste väl mena att om snorren inte slår i botten, så är den inte så LÅNG?? Tjockleken har ju inte med att "slå i botten" att göra, ifall du inte har så grov penis att den liksom fastnar halvvägs... Eller missförstår jag nu?

Jag har då aldrig sett en snorre som är som en falukorvsskiva, kort med svintjock.
Har du?

Slår den inte i botten så kan jag säga med relativ stor säkerhet att den inte är speciellt grov i diametern.
Citera
2024-02-13, 21:49
Bannlyst
Citat:
Fan det där sista har jag aldrig tänkt på men det har du så klart rätt i.

Vi kanske ska ta och tona ner oss lite, jag vet av erfarenhet hur tryckt stämning det kan bli bara av att man ex står och dryghänger och flexar lite, lutad med ena handen mot väggen vid duschen, utan handduk, efter träningen.

Varför har du aldrig tänkt på det sista?

Nej jag har aldrig upplevt ditt exakta scenario. Mitt snopp är väldigt, väldigt liten vid slakt tillstånd. Alltså extremt liten. Men när jag får stånd så har jag över 24cm längd och över 17cm omkrets. Vad tycker du om det? Var ärlig tack.

Och nej, du kan inte såra mig haha. Bara skriv vad du har mellan benen tack.
Citera
2024-02-13, 22:27
Medlem
Jag hat normal storlek. 15 cm lång och 13 i omkrets. Jag har slagit i botten hos vissa så det krävs ingen jättedase för det....

Omkretsen verkar dock viktigare än längden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in