2024-02-13, 23:03
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Exakt och det är det som gör alla kuk-diskussioner hopplösa. Det är ett märkligt fenomen som man sällan stöter på i andra sammanhang.

Går BMW snabbare än Mercedes? - Det beror på hur man kör. Kan man inte köra bil är det ointressant hur fort den går. Det viktigaste är att det finns bra bromsar. Jag har träffat jätte många förare som kört fortare med XX även om den är långsammare.

Är Hästens sängar skönare än Ikeas. Det spelar ingen roll står man på händer i sängen är ingen skön.

Alltså även om jag kan se din poäng, så tycker jag jämförelserna haltar eftersom en snopp sitter fast på en person vars "körskicklighet" kan variera betydligt.

Men om vi nu utgår från någon som inte är värst duktig i sänghalmen, ja då är min bedömning att det skulle bli konformig hellre än cylindrisk, men cylindrisk hellre än den s. k. svampformade dasen. Baserat på kvinnans anatomi, där vi har mer känsliga nervändar längre ut i slidan.
Citera
2024-02-13, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Jag har då aldrig sett en snorre som är som en falukorvsskiva, kort med svintjock.
Har du?

Slår den inte i botten så kan jag säga med relativ stor säkerhet att den inte är speciellt grov i diametern.

Nu är inte min erfarenhet av penisar direkt imponerande, men nog har jag sett exempel på såväl "lång och smal" som "kort och grov". Och nej, givetvis har inte jag heller sett någon penis liknande en falukorvsskiva!
Citera
2024-02-13, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
Nu händer det ju LITE hormonella förändringar i underlivet hos kvinnor som ska till att föda..bäckenet blir mjukare i fogarna och födelsekanalen blir större än under samlag..

Jo, jag överdrev ju givetvis rejält. Menar bara att vi pratar om en kroppsöppning som är duktigt töjbar.
Citera
2024-02-13, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Alltså även om jag kan se din poäng, så tycker jag jämförelserna haltar eftersom en snopp sitter fast på en person vars "körskicklighet" kan variera betydligt.

Men om vi nu utgår från någon som inte är värst duktig i sänghalmen, ja då är min bedömning att det skulle bli konformig hellre än cylindrisk, men cylindrisk hellre än den s. k. svampformade dasen. Baserat på kvinnans anatomi, där vi har mer känsliga nervändar längre ut i slidan.

Det jag menar är att kukstorlek är en sak och skicklighet/förmåga som älskare en helt annan.

Om frågan handlar om kukstorlek är det nästan snudd på off-topic av småkukarna att vrida i väg frågan till att handla om hur duktig man är med tungan.
Citera
2024-02-13, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shanewalsh
Varför har du aldrig tänkt på det sista?

Det har helt enkelt aldrig slagit mig men det förklarar ju varför det är så vanligt med önskan om tighta fittor.

Citat:
Nej jag har aldrig upplevt ditt exakta scenario. Mitt snopp är väldigt, väldigt liten vid slakt tillstånd. Alltså extremt liten. Men när jag får stånd så har jag över 24cm längd och över 17cm omkrets. Vad tycker du om det? Var ärlig tack.

Det är ju lite privat det här men vi får se om jag kanske återkommer efter att nästa mättillfälle infunnit sig.
Citera
2024-02-13, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Det jag menar är att kukstorlek är en sak och skicklighet/förmåga som älskare en helt annan.

Om frågan handlar om kukstorlek är det nästan snudd på off-topic av småkukarna att vrida i väg frågan till att handla om hur duktig man är med tungan.

Ok, då är jag med på hur du tänker.
Citera
2024-02-14, 01:01
Medlem
Citat:
Han säger att du har en liten snopp som majoriteten svenskar eftersom du inte vet. Alla män med tjocka snoppar vet hur det känns.

Men det handlade om hur det känns för kvinnan.
Citera
2024-02-17, 16:23
Medlem
Verkar vara väldigt olika. En tjej jag var med var så trång att jag fick väldigt ont när vi hade samlag. Hon körde cowgirl på mig och ville inte sluta. Men hon märkte att jag inte ville fortsätta, och stönade högt "snälla fortsätt". Helt sjukt. Som tur är kom hon fort. Jag hade ont långt efter. Och jag gjorde slut snabbt, funkade inte. Hon blev ihop med min kompis senare och de fick barn.

Jag är rätt grov, precis så att Grande XL funkar. Blir ca 1,5 cm glapp mellan tumme och pekfinger när jag håller runt, oavsett roten, mitten eller runt ollonet. Och jag har rätt stora händer. En annan grej är att den blir väldigt hård, även ollonet.

Så det är typiskt mycket förspel som gäller, och bara vissa positioner som funkar. Men frugan får alltid vaginal orgasm, efter många år av klurande och experimenterande. Ofta blir det vad jag kallar "champagnekorkseffekt" i vaginan när jag drar kuken i riktning utåt, ungefär när ollonkanten "ploppar" in över g-punktszonen. Den effekten är väldigt skön för oss båda.

Gör jag en kegel och spänner kuken inne i vaginan spänner hon upp kroppen och stönar/tappar andan i en blandning av njutning och smärta. Gäller att inte övergöra det.

Viktigast av allt är att få henne rejält upphetsad inför samlaget, och hålla henne upphetsad under det, så att hennes vagina är erigerad till max volym och så våt som möjligt. Kommer hon av sig, t ex att smärta stör henne ut ur upphetsningen, får vi lägga av

(Det är något av en myt att stora killar är lata och tror att det räcker med att hala fram den och så ska tjejen göra resten.)

Hon föredrar att ha det så mörkt i rummet att jag inte ser hennes grimaser, hon försöker dölja när det gör ont. Vilket gör det svårare för mig att "navigera" hur jag ska göra. Men jag får läsa hennes kroppsspråk, t ex om hon drar ihop benen för att jag inte ska komma så långt in.

Hon kan vara öm i några dagar efter samlag. Hon är ingen liten kvinna, och har fött några barn med rätt snabba och "smidiga" förlossningar.

Under vissa perioder i menscykeln verkar det mer förlåtande, att vaginan är något mindre trång, tror det är efter mensen. Andra perioder funkar det sämre.

Blir tyvärr sex alldeles för sällan, och jag tror min storlek har en hel del med det att göra. Sexet verkar ganska utmattande för henne. Synd, för jag är alltid sugen.
Senast redigerad av XirodeXira 2024-02-17 kl. 16:27.
Citera
2024-02-17, 19:40
Bannlyst
Det gör ont. Det gör ont efteråt också eftersom man får skavsår. Det finns inget positivt att säga om detta. Jag är i för sig väldigt trång också.
Citera
2024-02-17, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Det gör ont. Det gör ont efteråt också eftersom man får skavsår. Det finns inget positivt att säga om detta. Jag är i för sig väldigt trång också.

Haha, hur stor drule pratar vi om här egentligen?
Citera
2024-02-17, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillflok
Haha, hur stor drule pratar vi om här egentligen?
Har inga mått, men alltså det har hänt vid ett par tillfällen kan jag säga lite kryptiskt. De killarna har varit medveten om sin storlek i alla fall.

Liksom att jag är medveten om min storlek.
Citera
2024-02-17, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Har inga mått, men alltså det har hänt vid ett par tillfällen kan jag säga lite kryptiskt. De killarna har varit medveten om sin storlek i alla fall.

Liksom att jag är medveten om min storlek.

Kondomstorlek är en grov indikation, om de använde kondom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in