Verkar vara väldigt olika. En tjej jag var med var så trång att jag fick väldigt ont när vi hade samlag. Hon körde cowgirl på mig och ville inte sluta. Men hon märkte att jag inte ville fortsätta, och stönade högt "snälla fortsätt". Helt sjukt. Som tur är kom hon fort. Jag hade ont långt efter. Och jag gjorde slut snabbt, funkade inte. Hon blev ihop med min kompis senare och de fick barn.
Jag är rätt grov, precis så att Grande XL funkar. Blir ca 1,5 cm glapp mellan tumme och pekfinger när jag håller runt, oavsett roten, mitten eller runt ollonet. Och jag har rätt stora händer. En annan grej är att den blir väldigt hård, även ollonet.
Så det är typiskt mycket förspel som gäller, och bara vissa positioner som funkar. Men frugan får alltid vaginal orgasm, efter många år av klurande och experimenterande. Ofta blir det vad jag kallar "champagnekorkseffekt" i vaginan när jag drar kuken i riktning utåt, ungefär när ollonkanten "ploppar" in över g-punktszonen. Den effekten är väldigt skön för oss båda.
Gör jag en kegel och spänner kuken inne i vaginan spänner hon upp kroppen och stönar/tappar andan i en blandning av njutning och smärta. Gäller att inte övergöra det.
Viktigast av allt är att få henne rejält upphetsad inför samlaget, och hålla henne upphetsad under det, så att hennes vagina är erigerad till max volym och så våt som möjligt. Kommer hon av sig, t ex att smärta stör henne ut ur upphetsningen, får vi lägga av
(Det är något av en myt att stora killar är lata och tror att det räcker med att hala fram den och så ska tjejen göra resten.)
Hon föredrar att ha det så mörkt i rummet att jag inte ser hennes grimaser, hon försöker dölja när det gör ont. Vilket gör det svårare för mig att "navigera" hur jag ska göra. Men jag får läsa hennes kroppsspråk, t ex om hon drar ihop benen för att jag inte ska komma så långt in.
Hon kan vara öm i några dagar efter samlag. Hon är ingen liten kvinna, och har fött några barn med rätt snabba och "smidiga" förlossningar.
Under vissa perioder i menscykeln verkar det mer förlåtande, att vaginan är något mindre trång, tror det är efter mensen. Andra perioder funkar det sämre.
Blir tyvärr sex alldeles för sällan, och jag tror min storlek har en hel del med det att göra. Sexet verkar ganska utmattande för henne. Synd, för jag är alltid sugen.