Citat:
Ursprungligen postat av
Schwarzknopf
Då kan väl du skriva en mer utförlig kommentar än det där, eller hur?
Min ödmjukhet och min ovilja att genera andra, mindre lyckligt lottade, män gjorde att jag la band på mig inledningsvis men visst om du ber mig.
Det fungerar som så med kvinnor att dom allra allra flesta förstår att det här med storleken på mannens penis är väldigt känsligt och det är väl fullt förståeligt och en väldigt fin sida, att inte vilja såra någon om det han kan erbjuda inte är mycket att visa upp för världen. Baksidan är att myten om att storleken inte skulle spela någon roll fått fäste och lever vidare. Vilket naturligtvis inte är sant.
Till viss del är det så klart sant, är du en värdelös älskare i övrigt spelar så klart inte storleken på din penis någon större roll. Och motsatt om du har en minimorot men är väldigt duktig i sängen på att, på andra sätt, tillfredsställa kvinnan kan det kompensera.
Men det är ju bara i dom här penisstorlekstrådarna man för den typen av resonemang och blandar in massa andra helt irrelevanta omständigheter.
Om jag tex går igång på kvinnor som har långa smala snygga ben så väljer jag inte en en kvinna med korta knubbiga ben pga att om långben är lam och sitter i en rullstol spelar inte längden på hennes ben någon roll.
Även om allt runt omkring är enormt viktigt är naturligtvis det centrala i ett knull själva penetrationen och upplevelsen av den blir naturligtvis fundamentalt annorlunda om en minimorot skaver lite på insidan av ena slidväggen jämfört med om kvinnan känner sig totalt maximalt uppfylld till bredden.
Citat:
Ursprungligen postat av
shanewalsh
Han säger att du har en liten snopp som majoriteten svenskar eftersom du inte vet. Alla män med tjocka snoppar vet hur det känns.
Det var faktiskt inte det jag tänkte men du har naturligtvis rätt. Nio av tio kvinnor (minst) föredrar en grov balle framför en väldigt smal och det berättar dom gladeligen när dom stöter på en.