• 1
  • 2
2024-02-11, 20:47
Medlem
Jag behver verkligen komma i kontakt med ngon som r en manlig master/dominant och som har eller haft en 24/7 slav (kvinna) skicka grna ett privat meddelande. Jag r nyfiken p hur det funkar. Sker ingen!
Senast redigerad av Under10 2024-02-11 kl. 21:42.
Citera
2024-02-11, 21:10
Medlem
Loreias avatar
Eller s kan du kolla p Darkside istllet
Citera
2024-02-11, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Eller s kan du kolla p Darkside istllet

Jag sker ingen! Frlt, blev lite otydligt inlgg. Jag r nyfiken p hur det funkar. Vad frvntas av den undergivna. Drfr hade det varit intressant att hra frn en dom som har eller haft slavtrning.
Citera
2024-02-11, 22:31
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under10
Jag sker ingen! Frlt, blev lite otydligt inlgg. Jag r nyfiken p hur det funkar. Vad frvntas av den undergivna. Drfr hade det varit intressant att hra frn en dom som har eller haft slavtrning.

Du kan ju ven ska efter personer som varit "slav". Vad r du intresserad av? Vissa former krver ju att man bor ihop, vissa r ju mer bara det sexuella osv.
Citera
2024-02-11, 22:39
Medlem
Citat:
Det gr jttebra att vara p darkside utan att ska ngon. G med i ngot kvinnontverk s kommer du att f massor av hjlp.
ppna inte mail-lavinen bara. Den gr ingen glad.
Citera
2024-02-12, 01:41
Medlem
Det fodrar att du som dominant fljer din instinkt. Att dominera ngon fullt ut bygger p att successivt flytta positionerna och riva barrirerna en efter en.

Har du inte det dominanta i dig, d kan du glmma det. Det r en instinkt och en lust som kommer av knna knslan av en tilltagande maktberusning.

Det r inget du kan lra dig.
Citera
2024-02-12, 07:49
Medlem
Citat:
Du kan ju ven ska efter personer som varit "slav". Vad r du intresserad av? Vissa former krver ju att man bor ihop, vissa r ju mer bara det sexuella osv.
Jag har skt lite grann men fr inte riktigt de svar jag sker. Jag har trffat en dominant man, vi r inte ihop men kommer trffas regelbundet och han vill att jag ska vara hans 24/7 slav. Jag har lnge lnge haft dessa fantasier. Vi inledde detta fr typ 3 mnader sedan och har gtt sakta fram. Han har gjort mer och mer, jag har ftt prova p. Han sger att han lr upp mig och att det ska skrivas kontrakt nr jag r redo. Jag ska lra mig veta vad han vill och hur jag ska gra och vara utan att han ska tillrttavisa mig. Han hintar om att det brjar bli dags fr mig att f njuta i sngen men det hnder sedan ingenting. Det r ngot jag inte gr som fr honom att inte ge mig det. Han kan inte sga det, det mste komma ifrn mig. Jag vet bara inte riktigt vad det r han vill. Ska jag ta fr mig mer? Bna och be?
Citera
2024-02-12, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Det fodrar att du som dominant fljer din instinkt. Att dominera ngon fullt ut bygger p att successivt flytta positionerna och riva barrirerna en efter en.

Har du inte det dominanta i dig, d kan du glmma det. Det r en instinkt och en lust som kommer av knna knslan av en tilltagande maktberusning.

Det r inget du kan lra dig.

Jag r den undergivna och vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Eller jo, det gr jag vl. Det r fortfarande rtt nytt och faktiskt helt underbart. Men jag blir lite frvirrad ibland och nskar jag kunde bolla med ngon som har erfarenhet av att vara dom eller slavinna
Citera
2024-02-12, 08:15
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Jag har skt lite grann men fr inte riktigt de svar jag sker. Jag har trffat en dominant man, vi r inte ihop men kommer trffas regelbundet och han vill att jag ska vara hans 24/7 slav. Jag har lnge lnge haft dessa fantasier. Vi inledde detta fr typ 3 mnader sedan och har gtt sakta fram. Han har gjort mer och mer, jag har ftt prova p. Han sger att han lr upp mig och att det ska skrivas kontrakt nr jag r redo. Jag ska lra mig veta vad han vill och hur jag ska gra och vara utan att han ska tillrttavisa mig. Han hintar om att det brjar bli dags fr mig att f njuta i sngen men det hnder sedan ingenting. Det r ngot jag inte gr som fr honom att inte ge mig det. Han kan inte sga det, det mste komma ifrn mig. Jag vet bara inte riktigt vad det r han vill. Ska jag ta fr mig mer? Bna och be?

Jag har lite annorlunda ider n de som vet hur man gr hr.

Men som sagt du fr lra dig hur man skickar pm frst.

Annars r det vl lttast att frga han som du har tnkt gra detta med hur man gr

Lycka till
Citera
2024-02-12, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyboySeven
Jag har lite annorlunda ider n de som vet hur man gr hr.

Men som sagt du fr lra dig hur man skickar pm frst.

Annars r det vl lttast att frga han som du har tnkt gra detta med hur man gr

Lycka till
Tack, jag tror inte jag kan varken skicka eller ta emot pm n eftersom jag r ny. Ska kolla. Jag har frgat men han sger att just detta mste komma ifrn mig. Han sger att jag vet det, jag kan bara inte plussa ihop det 🤔
Citera
2024-02-12, 10:16
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Han sger att han lr upp mig och att det ska skrivas kontrakt nr jag r redo. Jag ska lra mig veta vad han vill och hur jag ska gra och vara utan att han ska tillrttavisa mig. Han hintar om att det brjar bli dags fr mig att f njuta i sngen men det hnder sedan ingenting. Det r ngot jag inte gr som fr honom att inte ge mig det. Han kan inte sga det, det mste komma ifrn mig. Jag vet bara inte riktigt vad det r han vill. Ska jag ta fr mig mer? Bna och be?

Det dr lter enligt mig lite oserist och knns mer som han spelar p dina knslor och vill knna en form av kontroll och makt som jag inte kopplar till BDSM. Just det dr "Han kan inte sga det, det mste komma ifrn mig", det triggar varningsklockor som tusan i mig oavsett om det r en kk, pojkvn eller BDSM-relation.
Oavsett s lter han inte seris, och det r ltt att tvivla p sig sjlv om man r undergiven som person samt om den andra r vldigt dominant. Men det r viktigt att skilja p en person som bara r en gashlightande asshole och en genuin dom.
Citera
2024-02-12, 11:12
Medlem
Citat:
Det dr lter enligt mig lite oserist och knns mer som han spelar p dina knslor och vill knna en form av kontroll och makt som jag inte kopplar till BDSM. Just det dr "Han kan inte sga det, det mste komma ifrn mig", det triggar varningsklockor som tusan i mig oavsett om det r en kk, pojkvn eller BDSM-relation.
Oavsett s lter han inte seris, och det r ltt att tvivla p sig sjlv om man r undergiven som person samt om den andra r vldigt dominant. Men det r viktigt att skilja p en person som bara r en gashlightande asshole och en genuin dom.

Han frgade mig nr vi la oss i sngen och jag insg att det terigen inte blev ngot sex, hur jag knde. Jag sa att jag blev lite ledsen, att han inte vill ha mig, trttnat p mig och inte tycker jag duger. Han hll om mig lnge och vl och sa att jag absolut inte ska knna s och att han tycker absolut inte det.
Men han kan inte sga svaret eftersom det mste komma ifrn mitt hjrta. Han har bde sett mrkt och hrt att jag har svaret i mig. Har sjlvt bara inte n frsttt det.
Han gav mig en ledtrd : om jag stller fram mat och sger varsgod och ingen ter s jag tar bort det. r det d mitt fel att ingen t nr det erbjds?
Ska jag tolka det som att passa p nr tillflle ges, eller ska jag lra mig tlamod och inte ta t mig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in