Citat:
Ursprungligen postat av
Loreia
Det dr lter enligt mig lite oserist och knns mer som han spelar p dina knslor och vill knna en form av kontroll och makt som jag inte kopplar till BDSM. Just det dr "Han kan inte sga det, det mste komma ifrn mig", det triggar varningsklockor som tusan i mig oavsett om det r en kk, pojkvn eller BDSM-relation.
Oavsett s lter han inte seris, och det r ltt att tvivla p sig sjlv om man r undergiven som person samt om den andra r vldigt dominant. Men det r viktigt att skilja p en person som bara r en gashlightande asshole och en genuin dom.
Han frgade mig nr vi la oss i sngen och jag insg att det terigen inte blev ngot sex, hur jag knde. Jag sa att jag blev lite ledsen, att han inte vill ha mig, trttnat p mig och inte tycker jag duger. Han hll om mig lnge och vl och sa att jag absolut inte ska knna s och att han tycker absolut inte det.
Men han kan inte sga svaret eftersom det mste komma ifrn mitt hjrta. Han har bde sett mrkt och hrt att jag har svaret i mig. Har sjlvt bara inte n frsttt det.
Han gav mig en ledtrd : om jag stller fram mat och sger varsgod och ingen ter s jag tar bort det. r det d mitt fel att ingen t nr det erbjds?
Ska jag tolka det som att passa p nr tillflle ges, eller ska jag lra mig tlamod och inte ta t mig?