Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
Och det var jag som öppnade med släpa upp som du svarade på. Så här svårt är det inte.
Och jag skrev ”få upp”, så nej det är inte så svårt.
Citat:
Jag förstår. Så hon tackade alltså ja till att träffas i hotellrummet på någon av dessa? Intressant.
Halmgubbe.
Vi gör så här istället, mest för att du är för jävla barnslig och enfaldig för att bemöta: dina uppenbara argumentationsfel och dumheter kommer härmed ignoreras och tas som ett kvitto på att du erkänner att du har fel, även om du inte har ryggrad att göra det rakt ut.
Citat:
Jag vet vad det betyder. Varken gärningsmannen eller offret ansåg sig vara på varken date eller "dateliknande" träff. Det är alltså fortfarande din egen uppfinning.
Trams, det här också. ”Dateliknande” är det givetvis i att det liknar en date till uppbyggnad och utformning.
Skärp dig.
Citat:
Och svaret var och är fortfarande, för att hennes uppgifter är de enda vi har. Det är inte raketforskning.
Nä, det är lögn.
Citat:
Kantboll, svarade jag.
Uselt och fegt. Det är en ja eller nej fråga. Konstaterar att du inte förmår att svara.
Citat:
De är i allra högsta grad vittnen. Läs en bok. Eller googla vetja.
Det behöver jag inte, jag vet att du har fel.
Svär de vittnesed?
Citat:
Du gör det, så det är rimligt att jag är tillåten att göra det också.
Nej, givetvis inte eftersom jag inte finner henne trovärdig men du påstår att du gör det.
Citat:
Och polisen antingen lägger ned en anmälan, eller kontaktar åklagaren för att öppna en förundersökning. Vilket de inte gör om de anser att det föreligger ett brott. Vilket de gjorde.
De har en skyldighet att göra det ens om det
kan föreligga brott. Det läggs inte ner hursomhelst av polisen.
Citat:
Det stämmer i sak att de inte tar ställning till skuldfrågan.
Så du ljög? Fabulerade? Hade fel?
Citat:
Men i det här fallet fanns bara en misstänkt.
Jaha? Vad har antalet med saken att göra?
Citat:
Som de var tillräckligt säkra på hade begått ett brott.
Nej. De har bara en anmälan i det läget. Ingen utredning.
Lägg av nu.
Citat:
Det är bara att läsa domen. Det står där.
Det står inte i domen. Såklart.
Citat:
Nejdå. Jag har aldrig kallat dig ohyra eller använt några invektiv mot dig.
Det ser ut som om användaren preciousstones har postat ett PM från dig om mig i inlägg 388, men om det inte är så ber jag om ursäkt för att jag trodde det.
Har inte så höga tankar om dig.