Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-11, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
Nu är det ju inte dottern som har mördat kvinnan så skuldbelägg inte henne.
Det är Christian Jonsson och ingen annan som bär ansvaret för Christian Jonssons handlingar.
Så är det absolut men man kan ändå känna ångest över att man gjorde si och inte så.
Citera
2024-02-11, 14:59
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Idiotiskt inlägg av dottern att hon inte här inlägget anonymt. Hon lät har märklig ångest..

Det var inte anonymt och jag reagerade också över det. För om jag minns rätt så skrev hon att hon måste flytta akut annars skulle det bli hennes död typ. Lät lite väl just då när hon skrev det.

Citat:
Nu är det ju inte dottern som har mördat kvinnan så skuldbelägg inte henne.
Det är Christian Jonsson och ingen annan som bär ansvaret för Christian Jonssons handlingar.

Så är det, även om jag reagerade över farligheten i att publicera ett sådant inlägg i en stor lokal Facebookgrupp.
Citera
2024-02-11, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Det var inte anonymt och jag reagerade också över det. För om jag minns rätt så skrev hon att hon måste flytta akut annars skulle det bli hennes död typ. Lät lite väl just då när hon skrev det.

Så är det, även om jag reagerade över farligheten i att publicera ett sådant inlägg i en stor lokal Facebookgrupp.

Kan du hitta inlägget igen ?
Citera
2024-02-11, 15:24
Medlem
Nu hittade jag en annan Christi@n J0nsson som gillt eventuella dotterns profilbild. Han har ”stoppa mäns våld mot kvinnor” på sin profilbild - inte han då?
Citera
2024-02-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Idiotiskt inlägg av dottern att hon inte här inlägget anonymt. Hon lät har märklig ångest..
Seriöst ,lägg ner
Citera
2024-02-11, 15:27
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillajag76
Kan du hitta inlägget igen ?

Nej, eftersom det raderades ganska snabbt och jag har ingen skärmdump av det. Kanske så att administratörerna kan få fram det, då inget raderas från Facebook idag förrns efter en viss tid. Någon där ute kanske sitter på en skärmdump och postar det i tråden.
Citera
2024-02-11, 15:40
Medlem
sunny5s avatar
Here we go again..... Har det slagit slint i de flesta karlar? Stackarn blev säkert svärmad att flytta in till svinet, sen kom det rätta jaget fram! Eftersom han misshandlat henne tidigare och de endast bott tillsammans i ett halvår! Må han brinna i helvetet
Citera
2024-02-11, 15:45
Medlem
Cedderiks avatar
Jag hittar inte dottern heller på FB 🤔
Citera
2024-02-11, 15:52
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Du vet väl att man mycket kan slå till någon utan att det blir en fällande dom i en domstol?

Jodå, det vet jag. Tar dock odokumenterade uppgifter med en nypa salt. Men den som lever får se
Citera
2024-02-11, 16:06
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frede1610
Nu hittade jag en annan Christi@n J0nsson som gillt eventuella dotterns profilbild. Han har ”stoppa mäns våld mot kvinnor” på sin profilbild - inte han då?
Länka annars blir det svårt att bedöma.
Citera
2024-02-11, 16:08
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Here we go again..... Har det slagit slint i de flesta karlar? Stackarn blev säkert svärmad att flytta in till svinet, sen kom det rätta jaget fram! Eftersom han misshandlat henne tidigare och de endast bott tillsammans i ett halvår! Må han brinna i helvetet

Vi har väl inte fått det bekräftat att det är just han som är anhållen?

Men i vilket fall som helst – dessa kvinnomisshandlare till män får gärna brinna i helvetet för mig med.
Citera
2024-02-11, 16:18
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Jag hittar inte dottern heller på FB 🤔

Sök på ev. smeknamn (Tess) så ska du se att det går bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in