Citat:
Ursprungligen postat av
UndeadNinja
Med den attityden du och andra har så blir det svårare att vända människor.
Om ni hela tiden sprider hat mot det svenska folket, kallar dem för dumma i huvudet, lägger allt ansvar på dem och inget på politikerna, media och etablisemanget. Tror du att ni får med er folk på det viset?
Folk har blivit lurade och bedragna av makthavarna. I Sverige har vi haft en världsunik tillit till politiker, myndigheter och media vilket alla har utnyttjat för att svika befolkningen.
Väldigt många kommer att ha svårt för att ställa sig på samma sida som folk som beskyller dem och sprider hat mot dem.
Å ena sidan gnäller ni över att folk inte gör som ni vill men å andra sidan så kritiseras exempelvis mediapersonligheter hårt när de vaknat och börjat erkänna verkligheten.
Hur vill ni ha det egentligen?
Ska vi försöka att samlas och skapa en gemenskap inom det svenska folket för att sätta stopp för det här eller ska ni bara sprida hat och skrämma bort alla som börjar vakna?
Det där är en mycket svår fråga. Jag har inget bra svar.
Vid pass 2010 röstade jag på svenskarnas parti. Då hatade alla dom. Fruktansvärt, dom lät ungefär som maggan andersson i sitt senaste tal, när hon kallade sig för nationalist.
Då fick jag mess från släkt i stockholm (som inte visste vad jag tyckte, eftersom vi nästan aldrig träffas), med texten ung. välkommen hit, här har vi inga äckliga sd'are.
Nu beklagar sig samma ynkryggar över hur det har blivit......
Å andra sidan, så sa jag som ung inte flaska, när man kom som hjärntvättad ur skolan på 80-talet, samtidigt som svenska under/medelklassungdomar med förorts-tuch rakryggat bekände sig till bss och fick livet förstört av media och politikerelit.
I min värld så är dom med mest heder, dom sa till från början.
Dom som fortfarande låtsas som det regnar, ger jag inte ett vitten för.
Enoch was right.....