Citat:
Ursprungligen postat av Rigor Mortis
Kände mig som du gör när den här diskussionen kom upp då jag håller en rätt låg profil på Flashback utan speciellt kontroversiella inlägg. Skriver mest i Arbetsliv och Fordon. Sen läste jag inläggen från några av dessa individer som blivit utslängda och insåg att i jämförelse med dem så var jag hyperseriös.... I dina kläder skulle jag inte vara nervös.
Precis, det är ju snarare användare som mer eller mindre förstör, eller uppfattas som att de vill förstöra, genom sin medverkan i diskussionerna som behöver oroa sig. Det är ju inte så många som har rykt, och jag tror inte att dessa användare är speciellt saknade om jag ska vara ärlig.
Så "att inte tillföra någonting på forumet" är nog någonting som man nästan får gå in för. Det märkt ganska väl när någon inte är seriös i sitt deltagande här på forumet, klart man får tramsa, det handlar inte om det, men är detta den enda sysselsättningen man har här(framför allt utanför loungen då förstås) så ska man nog låta bli att göra admin uppmärksam på det.