”En man i 85-årsåldern blottade sig och onanerade framför personal på Folktandvården i Luleå. Nu döms han till dagsböter.
Händelsen inträffade i maj förra året och personalen, en tandläkare och tandsköterska, reagerade när mannen började andas häftigt i tandläkarstolen.”
Någon som har koll på om det är vanligt att patienter ägnar sig åt självbefläckelse hos tandläkaren?
Nä nu jävla mina feministiska batikhäxor nu måste vi få denna predator bakom lås och bom. Har man valt att göra detta då ska man i fängelse. Oavsett om du är dement så spelar det ingen roll. Har man tagit sig på kuken och visat den då jävla ska svinet ruttna i fängelset.
Sen är det en win-win eftersom denna är pensionär och pensionsersättningen betalar fängelseplatsen.
Helt klart ska vi sätta 85 åriga dementa gubbar i fängelse, detta är Sverige
Nä nu jävla mina feministiska batikhäxor nu måste vi få denna predator bakom lås och bom. Har man valt att göra detta då ska man i fängelse. Oavsett om du är dement så spelar det ingen roll. Har man tagit sig på kuken och visat den då jävla ska svinet ruttna i fängelset.
Sen är det en win-win eftersom denna är pensionär och pensionsersättningen betalar fängelseplatsen.
Helt klart ska vi sätta 85 åriga dementa gubbar i fängelse, detta är Sverige
Givetvis är jag ironisk och försöker påvisa mobben här på FB hur det fungerar
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!