Citat:
Ursprungligen postat av
53280
Antingen är du dum i huvudet eller så väljer du att tolka mej som fan läser bibeln. Polismord har förekommit under 1900 talet och även där innan oxå. Gustaf V stjärt kompis Kurt Haijby begick ett polismord 1923.
Den händelse som jag skrev i tidigare inlägg där Svartenbrandt sprajade med en Ak4 i en piketbuss, där dog inga poliser. Men jag försöker framför som budskap är brottsligheten har bivit grövre, än den var på 70 och 80 talet hade vi ett dussintals grova brottslingar och idag ha vi importat den här brottsligheten oftast MENA och Östra Afrika, därav finns fler som gröver kaliber än Svartenbrandt och Clark hade.
Jag har förstått att du är fixerad.
All brottslighet över hela världen har blivit grövre även om du inte märker det från ditt pojkrum om du inte söker efter det och kollar utländsk brottshistorik och statistik.
Det som förekommer mellan gängen är definitivt mer grovt där folk använder mer skjutvapen än kniv men frågan är om du försöker bevisa något annat än det.
Jag tycker allmänt att du verkar ha vissa svårigheter med din bevisföring på grund av din låga förmåga till att se vad som för övrigt händer i kriminella kretsar runt om i världen och vad som händer i världen vad beträffar tillgång till vapen.
Gamla amerikanska krigsvapen finns över hela världen och de blir bara fler och billigare och för vår svenska del förekommer mycket gamla vapen och bomber från Balkan.
Du skulle behöva en längre genomgång om varför brottslighet uppstår.