Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-07, 02:01
  #1
Medlem
Hej!

Jag har ett problem. Mina bilder har nämligen blivit permanent raderade från min telefon av misstag och jag vill gärna få tillbaka dom, om det är möjligt. Dom finns inte kvar i papperskorgen. Några tips?
Citera
2024-02-07, 02:09
  #2
Medlem
Android? Finns en app som heter diskdigger på playstore. Gratisversionen är helt ok. Det finns fler liknande appar som du kan använda för att gräva lite bland borttappade el slängda bilder. Funkar bättre på telefoner som har ett par år på nacken.

Hoppas det är din egen telefon du ska gräva i nu då. 🙈🙉🙊

Lycka till!
__________________
Senast redigerad av Mainstreamsurgubbe 2024-02-07 kl. 02:20. Anledning: Tillägg
Citera
2024-02-09, 14:31
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mainstreamsurgubbe
Android? Finns en app som heter diskdigger på playstore. Gratisversionen är helt ok. Det finns fler liknande appar som du kan använda för att gräva lite bland borttappade el slängda bilder. Funkar bättre på telefoner som har ett par år på nacken.

Hoppas det är din egen telefon du ska gräva i nu då. 🙈🙉🙊

Lycka till!

Jag provade den appen, plus ett dussintal till och även program på datorn men utan resultat så det verkar kört.
Garanterar att det är min egen, har inget intresse av att gräva fram andras bilder haha 🙂
Citera
2024-02-09, 16:22
  #4
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinBastaMardrom
Hej!

Jag har ett problem. Mina bilder har nämligen blivit permanent raderade från min telefon av misstag och jag vill gärna få tillbaka dom, om det är möjligt. Dom finns inte kvar i papperskorgen. Några tips?

Roota telefonen och gör en image på filesystemet, se om man kan köra undelete.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback