• 1
  • 2
2024-02-04, 22:37
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Norge har hittils i år haft många mord och andra grova våldshändelser.

Här är en synnerligen bestialisk händelse, som visserligen skedde 2022, men som först nu är i rätten, Oslo tingsrätt.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...a-offeret?nr=1

Citat:
Tre menn må neste uke møte i retten i Oslo tiltalt for grov vold mot en mann som ble teipet fast. En av dem skal ha boret hull i beinet hans og voldtatt ham.

Vi får ingen upplysning om vad det handlar om eller etnicitet på de inblandade.

Citat:
Overfor Romerikes Blad fortalte aktor i saken at de tiltalte ikke er kjenninger av politiet. En eller flere av dem skal ha kjent fornærmede fra før.

– Hvorvidt det var en foranledning eller konflikt mellom partene, vil være tema under bevisførselen i retten, opplyste politiadvokat Mona Byrkjedal i Oslo politidistrikt.

Kan det vara en fejd mellan kriminella invandrargräng? De använder grova metoder mot varandra, det var ju en händelse nyligen i Sundsvall där ett par somalier skulle döda en från ett annat gäng men blev istället torterade av honom och hans gäng.
Citera
2024-02-04, 22:43
Medlem
revodnebs avatar
Vad fan var det jag lust läste? Borrat hål i benet och sedan våldtagit? WTF? Är det någon ny nordisk tradition?
Citera
2024-02-04, 22:56
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Vad fan var det jag lust läste? Borrat hål i benet och sedan våldtagit? WTF? Är det någon ny nordisk tradition?
Nej, det rör sig om niggers, det borde du ha förstått.
Citera
2024-02-04, 22:57
Medlem
ok, norge igen, så bryr mig inte ett skit.

VÅldtog gjorde de knappast för gängkriminella brukar sällan stoltsera med att ha knullat en annan man i röven.
Citera
2024-02-04, 22:59
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen

VÅldtog gjorde de knappast för gängkriminella brukar sällan stoltsera med att ha knullat en annan man i röven.

Jodå, både Einar och någon kriminell negerrappare blev våldtagna av andra kriminella för några sedan i Stockholm.
Citera
2024-02-04, 23:01
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:

Brukar även räknas som våldtäkt om de exempelvis kör upp en batong eller ett bollträ i hans röv.
Citera
2024-02-04, 23:04
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Brukar även räknas som våldtäkt om de exempelvis kör upp en batong eller ett bollträ i hans röv.
Ja och det är ju även rätt homosexuellt att köra upp saker i andra mäns stjärt.
Citera
2024-02-04, 23:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Precis. Det är också så kvinnor våldtar män (i de få fall det hänt).
Citera
2024-02-04, 23:08
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Ja och det är ju även rätt homosexuellt att köra upp saker i andra mäns stjärt.
Inte enligt många araber, det är bara mottagaren som är homosexuell enligt dem.
I aktuella fallet skulle jag tro det rör sig om en kombination av tortyr och förnedring.
Citera
2024-02-04, 23:14
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:

Som Onanikrem skriver så brukar den som våldtas betraktas som bög medan den som våldtar inte gör det. Enligt dem själva alltså. Logik och verklighetsförankring är inte deras paradgrenar.
Citera
2024-02-04, 23:43
Bannlyst
Citat:
Fast nu borrade de ett hål först. Det kanske var det nyöppnade hålet de penetrerade?
Citera
2024-02-05, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Fast nu borrade de ett hål först. Det kanske var det nyöppnade hålet de penetrerade?
Tänkte just detsamma. Fast då måste väll en könsdel (läs kuk) förts in i det nyborrade hålet? Att föra in ett dött ting eller en icke sexuellt relaterad kroppsdel i benet borde räknas som misshandel snarare än våldtäkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in