Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Är du inte glad över att det faktiskt får uppmärksamhet då?
De senaste 2 dagarna har alla vatniks härinne suttit och ondgjort sig över att det hela inte kommer att få någon uppmärksamhet i västmedia, och nu när det får TOTAL uppmärksamhet så är de upprörda över det istället.

Du står på fel sida i historien din jävla sopa. Du är av samma skort och korn som nazister i Nazi-tyskland, apartheid i Sydafrika, Stalin i Sovjetunionen, Pinochet i Chile och Pol Pot i Kambodja.
Det är knappast några dissidenter som är upprörda över MSM beteende. Vi som varit med länge förväntar oss noll objektivitet eller ärlighet från MSM/etablissemanget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Julskinkato
Absolut. Flashbacks uppgift är att genomskåda falska dikotomier inte att suga diktatorskuk.
Vem/vilka ligger egentligen bakom Tucker? Han jobbar inte i vakuum? Trump?
Det troligaste är att Tucker själv skapat sin plattform. Från att ha varit anställd på FOX till att nu köra solo. Tucker ligger bakom Tucker. Han kan dock mycket väl idag samarbeta med tex Trump eller militären.
Citat:
Ursprungligen postat av
Barents
En intervju är naturligtvis alltid "sanningen". Att intervjua Putin, hur mycket mer cred kan det finnas. Så jag håller inte alls med dig.
Tuckers intervju med Putin har potential att bli seklets intervju. Jag hade sett fram emot att få lyssna på den tidigare, men när jag ser vilken pank som råder hos globo-homo-MSM-landsförrädarmaffian så ser jag ännu mer fram emot att få lyssna. Förhoppningsvis avslöjas saker som WEF, Ukraina/korruption/childtrafficing/organ harvesting, militära biolabs, khazajudarna men kanske också lögnerna om förintelsen. Alla så kallade utrotningsläger "återfanns" i Sovjetkontrollerade områden. Jüri Lina fick ju tillgång till de sovjetiska arkiven där deras säkerhetstjänst samlat dokument, foton, filmer osv om allt möjligt. Kanske finns det saker att berätta om vilka förrädarna i väst var som jobbade för Sovjetunionen vilka återfinns i Stasiarkiven. Dags att lyfta locket innan alla skyldiga dött av ålderdom!
Citat:
Ursprungligen postat av
Barents
Carlson är en ensamvarg som jobbar i ett vakuum, med sanningen som största intresse, möjligen också pengar och klick det vet jag inte. Hans extremt långa historik på området visar detta.
Förhoppningsvis är han äkta vara och inte en kontrollerad opposition. Jag lyssnar på TC och gillar i princip allt han säger gör. Hade varit intressant att se Stenlund samtala med Tucker om globalist-khazarjudemaffian.