2024-02-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanenhen
Ge något exempel på mervärde för en hjärntvättad dumsvensk ?
Jag tror att alla längtar efter en intervju med Putin. En intervju där han får svara på alla de frågor som ställs. En sådan intervju skulle jag vilja se och jag tror tom att dumsvensken skulle vilja se den.

Ni är dock många i den hör tråden som knte skulle vilka se en sådan intervju.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema2015
Tucker är lagd åt höger när det gäller politik det är väldigt tydligt och det har han sagt själv. Däremot så vinklar han heller inte intervjuer på samma sätt som övrig media. Han står fast vid sin sak och frågar ärliga frågor.

Han vill vara relevant och känd som alla andra journalister. Putinkramare är han inte alls, däremot kommer han ge Putin att prata till punkt och få fram sin synpunkt.

Nog vinklar han alltid.

Visst är han putinkramare, han har varit pro-ryss i över 10år.

Men tror inte intervjun kommer vara annorlunda än alla andra intervjuer som Putin gett. Enda skillnaden är att Vatniks i Europa, Ryssland och USA kommer ta det som någon form av Messias Epiphany moment och tjata om att "titta här!" eftersom de flesta verkar tro att det här är första intervjun Putin ger om orsaken till kriget och hans syn på det hela. Han har gjort otaliga intervjuer i Rysk tv redan.
Citera
Medlem
Att som Tucker Carlsson åka till Ryssland för att intervjua en diktator visar enkom att han är en bricka i spelet som Putin för, en marionettdocka kanske är mer passande? Han kommer få matad den bild som Putin vill att hans egen befolkning men framförallt personer i väst skall se.

Så inget mer än propaganda och smoke and mirrors av detta besök.
Citera
2024-02-08, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Du har aldrig sett Carlson. Prova youtube. Om en journalist kommer förberedd och påläst så går han inte på lögner, han avslöjar dem.

Jodå det har jag. Han är underhållande men han utelämnar alltid så mycket att det mesta han säger blir irrelevant.
Citera
2024-02-08, 12:26
Medlem
Citat:
Carlson är en ensamvarg som jobbar i ett vakuum, med sanningen som största intresse, möjligen också pengar och klick det vet jag inte. Hans extremt långa historik på området visar detta.

Putin och Kreml har alltid ljugit konstant, på äkta bolsjevikmaner.

Det finns inte heller nån rysk "Tucker Carlsson" som får åka till USA och intervjua Biden. El alla motsvarande sitter inlåsta i Sibirien.
Citera
2024-02-08, 12:26
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jodå det har jag. Han är underhållande men han utelämnar alltid så mycket att det mesta han säger blir irrelevant.
Vem är du att veta vad han utelämnar?

Jag tror du tänker på hans fox news-kvart, som var underhållning. Du måste se en intervju stället, en helt annan sak, han är totalt lugn och ute efter fakta och att förstå. Min favorit är med Orban men den är nertagen, prova Trump istället:
https://www.youtube.com/live/ylq0ch3YMdA?app=desktop
Citera
2024-02-08, 12:28
Medlem
KarimBenzema2015s avatar
Citat:
Nog vinklar han alltid.

Visst är han putinkramare, han har varit pro-ryss i över 10år.

Men tror inte intervjun kommer vara annorlunda än alla andra intervjuer som Putin gett. Enda skillnaden är att Vatniks i Europa, Ryssland och USA kommer ta det som någon form av Messias Epiphany moment och tjata om att "titta här!" eftersom de flesta verkar tro att det här är första intervjun Putin ger om orsaken till kriget och hans syn på det hela. Han har gjort otaliga intervjuer i Rysk tv redan.

Detta når ut till en högre och större publik. Alla andra intervjuer har ju kvävts av väst och dess media så den stora mängden folk har ingen koll på vad Putin sagt utan bara vad deras media sagt att Putin sagt. Det är det största med denna intervju.

Trams förövrigt. Han har alltid varit patriotisk och inte vill spendera massvis med skattepengar för skit som inte ska vara där.

Läs på och återkom istället för att vara ett hjärntvättat får åt feministväst.
Citera
2024-02-08, 12:31
Avslutad
Citat:
Carlson har iofs aldrig haft stor cred. Populär kanske men han har aldrig riktigt hållit sig till sanningen. Sedan att han är en Putin kramare gör ju hela intervjun till ett skämt. Tvivlar på att något som vi inte redan vet kommer att komma fram.

Nej Carlson har alltid motarbetats av det vänsterliberala etablissemanget, det stämmer. Och så även denna gång.

När ljög Carlson?

Hur är Carlson Putin-kramare? För att han trotsar det västerländska liberala etablissemanget - som vill oss väl med massinvandring, antivithetsstudier etc, och intervjuar Putin?
Senast redigerad av Sinestro 2024-02-08 kl. 12:34.
Citera
2024-02-08, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema2015
Detta når ut till en högre och större publik. Alla andra intervjuer har ju kvävts av väst och dess media så den stora mängden folk har ingen koll på vad Putin sagt utan bara vad deras media sagt att Putin sagt. Det är det största med denna intervju.

Trams förövrigt. Han har alltid varit patriotisk och inte vill spendera massvis med skattepengar för skit som inte ska vara där.

Läs på och återkom istället för att vara ett hjärntvättat får åt feministväst.

Om de lvävts av väst varför har vi då sett dessa?
Den stora mängden kommer inte se det här heller.

jag vet inte hur man är patriotisk och ryssvän samtidigt.
Citera
2024-02-08, 12:38
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
"Tucker Carlson är inte en journalist". Jeesus hur djupt kan andra journalister sjunka. Finns inte många kvar i USA f.ö. efter alla som fått sparken i veckan på LA Times, CNN, Washington Post, NY Times.

Varför Expressen hakar på denna falska världsbild är oklart. Utom klickbete.
Tänkte kommentera det själv .
Men visst clickbate kan det tänkas vara
Själv öppnar jag sällan länkar från Södermalms journalister
Vill heller se tuckers intervjuv
Citera
2024-02-08, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandbob
Du har inte bemött något, du gör inte sånt. Din strategi är att vilseleda, spamma och sprida lögner. Det enda du har bevisat är att du inte har förmågan till att söka upp saker själv på nätet.

Här har du ett skönt klipp på när Tucker citerar Putin rakt av. Allt som han säger är bevisat att vara rena lögner, men här får du söka själv. Bevisa att du har förmågan att göra lite egen research.

https://x.com/rpsagainsttrump/status/1754954193821986823?s=46&t=zPPeTRUUyDRpPcdwtowK0g
”Allt som han säger är bevisat att vara rena lögner”. Bra, då är det bara att lägga fram bevisen så att alla kan se.

Allt han och Putin sa är sanningen och anledning till invasionen/kriget samt varför ni kissar på er under sömnen nu när ni vet att majoriteten faktiskt kommer lyssna på intervjun och därmed inse att de svalt propaganda.

Det är så himla genomskådligt att majoriteten här som skriver negativt om Putin och Tucker är bottar/betalda shillers. Ingen går på ert skitsnack
Citera
2024-02-08, 12:40
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Är du inte glad över att det faktiskt får uppmärksamhet då?
De senaste 2 dagarna har alla vatniks härinne suttit och ondgjort sig över att det hela inte kommer att få någon uppmärksamhet i västmedia, och nu när det får TOTAL uppmärksamhet så är de upprörda över det istället.

Du står på fel sida i historien din jävla sopa. Du är av samma skort och korn som nazister i Nazi-tyskland, apartheid i Sydafrika, Stalin i Sovjetunionen, Pinochet i Chile och Pol Pot i Kambodja.

Det är knappast några dissidenter som är upprörda över MSM beteende. Vi som varit med länge förväntar oss noll objektivitet eller ärlighet från MSM/etablissemanget.

Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Absolut. Flashbacks uppgift är att genomskåda falska dikotomier inte att suga diktatorskuk.

Vem/vilka ligger egentligen bakom Tucker? Han jobbar inte i vakuum? Trump?

Det troligaste är att Tucker själv skapat sin plattform. Från att ha varit anställd på FOX till att nu köra solo. Tucker ligger bakom Tucker. Han kan dock mycket väl idag samarbeta med tex Trump eller militären.

Citat:
En intervju är naturligtvis alltid "sanningen". Att intervjua Putin, hur mycket mer cred kan det finnas. Så jag håller inte alls med dig.

Tuckers intervju med Putin har potential att bli seklets intervju. Jag hade sett fram emot att få lyssna på den tidigare, men när jag ser vilken pank som råder hos globo-homo-MSM-landsförrädarmaffian så ser jag ännu mer fram emot att få lyssna. Förhoppningsvis avslöjas saker som WEF, Ukraina/korruption/childtrafficing/organ harvesting, militära biolabs, khazajudarna men kanske också lögnerna om förintelsen. Alla så kallade utrotningsläger "återfanns" i Sovjetkontrollerade områden. Jüri Lina fick ju tillgång till de sovjetiska arkiven där deras säkerhetstjänst samlat dokument, foton, filmer osv om allt möjligt. Kanske finns det saker att berätta om vilka förrädarna i väst var som jobbade för Sovjetunionen vilka återfinns i Stasiarkiven. Dags att lyfta locket innan alla skyldiga dött av ålderdom!

Citat:
Carlson är en ensamvarg som jobbar i ett vakuum, med sanningen som största intresse, möjligen också pengar och klick det vet jag inte. Hans extremt långa historik på området visar detta.

Förhoppningsvis är han äkta vara och inte en kontrollerad opposition. Jag lyssnar på TC och gillar i princip allt han säger gör. Hade varit intressant att se Stenlund samtala med Tucker om globalist-khazarjudemaffian.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in