2024-02-04, 22:44
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densvenskahorden
nu kommer det börja brinna i knutarna hos demokraterna vad säger ni? intervjun kommer sändas exklusivt på X.

https://twitter.com/TheQNewsPatriot/status/1753895758267367569?t=pBmN4caVy4LVqrQ0OAdXQQ&s=19
Jag tror inte att de bryr sig särskilt mycket.
Tucker har förlorat sin Fan base sedan Rupert Murdoch klippt av hans pungkulor
Citera
2024-02-04, 23:09
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Lite så är det.
Tucker avslöjades som en falsk lögnare
Citera
2024-02-04, 23:48
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Oj, jag visste inte att Tucker Carlson kunde ryska. Intervju via tolk räknas inte, det blir det tolken vill säga.

Det finns väl tillräckligt många i väst som talar ryska som kan avslöja om det sker sakfel eller översättningsfel?

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hade varit underbart höra putin säga sanningen i 1 timme om globalisterna och vad som egentligen händer i ukraina som media ljuger om.

Instämmer. Redan från dag 1 mer eller mindre har min hållning varit att kunna avgöra huruvida Putin/Ryssland gjorde fel eller ej genom att gå in i Ukraina så måste man veta på vilket grunder Putin gav den ordern. Först efter det kan man ha en åsikt. Så gör man om man är ärlig vill säga. Hoppas att Tucker ställer frågan och att fler sanningar än den kommer fram.

Ingen MSM kommer låtsas om den här intervjun.

Citat:

Haha, in your dreams. Han är mer populär än någonsin och han var redan under FOX-tiden den mest lyssnade på i USA.
Citera
2024-02-05, 00:15
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Haha, in your dreams. Han är mer populär än någonsin och han var redan under FOX-tiden den mest lyssnade på i USA.
En ärlig fråga.
har tucker fler tittare idag än vad han hade på fox news samt fox nation?
Citera
2024-02-05, 00:26
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
En ärlig fråga.
har tucker fler tittare idag än vad han hade på fox news samt fox nation?

Så har jag förstått det.
https://www.forbes.com/sites/petersuciu/2023/08/01/tucker-carlsons-viewership-is-down-but-still-outpacing-cable-news/

https://www.thestreet.com/personalities/tucker-carlsons-twitter-ratings-seem-like-good-news-but-theres-one-major-catch
Citera
2024-02-05, 01:02
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickees
Jag är riktigt taggad. Vill gärna höra från Putin själv, inte vad media menar att Putin vill.
Putin har kört många intervjuer där du själv kan se vad Putin tycker och tänker. Varför behöver du ha Tucker Carlson som tolk för detta? Intressant att du inte förstår att allt Putin säger är lögner och propaganda. Det kommer inte bli en intervju där man ställer honom mot väggen direkt istället får Putin hålla låda i en timma utan avbrott och de kritiska frågorna är noll. Låter fantastiskt, är så du vill ha "journalister" behandlar politiker i Väst också eller är det bara okej med hovsamhet när det gäller Ryske Adolf?
Citera
2024-02-05, 02:06
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeybananas
Det verkar som att Tucker Carlson ska ha intervjuat Vladimir Putin i Moskva under helgen.
Själva intervjun kommer troligtvis släppas under veckan.
Är det slutet på det amerikanska stödet för Ukraina? Jag lyssnar själv på mycket amerikansk media och det känns som att den amerikanska befolkningen är extremt trötta att betala för notan och vill inte se en direkt konfrontation mellan USA och Ryssland. När man inte kan hålla sin egna gräns där hundra tusentals migranter flödar över varje månad.

Tucker hävdar också att han har blivit avlyssnad av NSA och varnad att inte åka och intervjua Vladimir.
https://youtu.be/HRrWMU89Jjk?si=knW5-Nh_BTT0iavk&t=120

Tucker har tidigare intervjuat presidenter som Viktor Orban och Javier Milei

Vad säger ni FB? Själv poppar jag popcorn

https://timesofindia.indiatimes.com/world/europe/tucker-carlsons-mysterious-moscow-visit-speculations-over-potential-putin-interview/articleshow/107405672.cms?from=mdr
Ska just vara klart med ett nytt paket på 60 miljarder dollar till Ukraina som väntas röstas igenom under veckan. Republikanerna gick igenom stärkt gränskontroll mot Mexiko i gengäld. Oavsett ska det bli otroligt intressant att se denna intervju. Carlsons intervju med Orban var grymt intressant oavsett vad man tycker om honom.
Citera
2024-02-05, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Ska just vara klart med ett nytt paket på 60 miljarder dollar till Ukraina som väntas röstas igenom under veckan. Republikanerna gick igenom stärkt gränskontroll mot Mexiko i gengäld. Oavsett ska det bli otroligt intressant att se denna intervju. Carlsons intervju med Orban var grymt intressant oavsett vad man tycker om honom.
Liberalerna vann striden denna gången om pengar till Ukraina. Men jag tror inte det blir några mer pengar nu. Den amerikanska högern kommer attackera från flera håll och Tucker Carlsson e bara en av många verktyg för att stoppa stödet till Ukraina.
Citera
2024-02-05, 04:06
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hade varit underbart höra putin säga sanningen i 1 timme om globalisterna och vad som egentligen händer i ukraina som media ljuger om.
Putin är en "young global leader", så han är en av globalisterna...

Om inte Tucker är en skjutjärnsjournalist så blir det ett underbart tillfälle till propaganda.

Journalister får visa frågorna i förväg och han svarar bara på godkända så undrar vad detta ska ge.
Citera
2024-02-05, 05:16
Medlem
Citat:
Sprattelgubbar behöver inga egna pungkulor, deras jobb är att vara en fasad för de som drar i trådarna och skaffar sig mer "demokratisk" makt genom att massimportera väljare från utlandet.

Ska bli intressant att se.

Kom ihåg att utan Twitter hade Trump aldrig kunnat bli president, sedan blev USAs president avstängd, men nu är den typen av censur borta från X.
Citera
2024-02-05, 05:39
Medlem
citymormors avatar
Intressant!

Det bästa vore en debatt mellan Putin och Biden som hölls av Tucker
Citera
2024-02-05, 05:57
Medlem
Marie.gsns2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotSkurken97
Kan inte vänta på att se detta. Tycker om Tucker väldigt mycket, och kommer nog bli den mest intressanta Putin intervjun vi sett på ett tag.
Tucker Carlson är på Rumble han lägger ut intervjuer

https://rumble.com/c/TuckerCarlson
Senast redigerad av Marie.gsns2 2024-02-05 kl. 06:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in