Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-04, 00:15
  #1
Medlem
Har försökt att leta efter svar i äldre trådar men det har då mest handlat om folk som snortat lite subutex dagen innan, och det skulle då verka som tramadol fungerar och get "rus/nod" genom sub/bup.

När jag blev inlagd efter ett EP från tramadol så sa dokorn att tramadol har en annan "struktur" än andra opiater, och var inlgand i över en vecka för nedtrappning innan LARO programmet började med buvidal som har varit i min kropp i ungefär två år nu.
Kan tramadol fungera för att känna sig lite mysig trots så lång behandling av buvidal i "tak dosen" under längre tid?
Eller blir det som alla andra opiater att man helt enkelt bara inte känner av det?

tacksam annars för andra tips om vad man kan göra för att kunna slippa en helg av misärångeststress någon dag och sedan återvända till att kämpa sig framåt igen med nya krafter. Inte intresserad av något återfall, bara haft en riktigt sjukt dålig månad och vill slappna av en helg. Lämnar multisticka prov en gång i veckan så andra preparat är jag inte säker på vilka som testas mer än opi/bup/amf/thc men säkert även ket och gaba/pregablin. Tror dom testar allt dom kan förutom alkohol för min del.

Finns det annars några bra RC liknande bens eller opi som inte syns på proverna, är tacksam för tips om någon annan vet eller har erfarenhet inom detta

Ska ha 2 veckor ensam hemma för första gången på ett år och vill ha en helg för att mysa för migsjälv , titta film o samla introvert energi för att sen kämpa vidare med livet igen veckan därpå
Citera
2024-02-08, 19:13
  #2
Medlem
Kratom kan du ta 5gram.
Kommer hjälpa dig snyns inte på tester.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback