2024-02-02, 13:27
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Snark. Nu låter det här allt mindre troligt för varje ord du skriver.
Du är medveten om att man inte har sex i urinröret va? Visst, vissa kan få inkontinens på grund av skador, men då brukar det vara skador kopplat till förlossning. Sex med män, oavsett hur välhängda dom är, innebär inte att man får skador i underlivet.
Det här med ”stora svarta män som knullade vit fitta” låter mest som en av dina egna sexfantasier.
Snark själv. Vad du personligen misstänker, är off topic och behandlar inte ämnet "min tjej skurtar varje gång vi ligger"
Jag är ingen läkare, men ifall du tänjer ut insidan borde ju även huden på utsidan töjas ut, därmed också huden runt pisshålet. Så var min tankegång iallafall.
Citera
2024-02-02, 23:08
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Vad är skurt?

Kanske kan hon dricka mindre vatten och försöka komma på egen hand innan samlag.
Skurt var väl huvudperson i TVprogrammet med samma namn?
Citera
2024-02-03, 17:15
Medlem
Försök göra ändringar i hennes kost för att få bort lukt. Ska inte lukta kiss då det inte e kiss...
Citera
2024-02-13, 14:43
Medlem
Onan-erarens avatar
Mitt ex sqirtade mycket efter graviditeten, inte varje gång man ofta. Vi knullade som kaniner.
Citera
2024-03-01, 14:48
Medlem
Split-eds avatar
Frugan squirtar varenda gång vi har sex med. Vart så efter graviditet.

Om du tycker det är ett problem att det tar bort det sköna glidet så börja bara använda glidmedel. Det spolas lixom inte bort av det som kommer. Sen förstår jag om du inte gillar det, men vad ska man göra? Se det som ett kvitto på att det är skönt för henne
Citera
2024-03-01, 14:52
Medlem
CrazyWorlds avatar
Citat:
Vad är skurt?

https://pixelie.webblogg.se/2017/feb...ldslask-2.html
Citera
2024-03-01, 18:38
Medlem
Dubbel-Trubbels avatar
Citat:
Stämningen dör fort när det luktar piss och skurt i hela sovrummet.
Eftersom hon kommer på under minuten och jag behöver iallafall 5 minuter så vill jag såklart fortsätta pumpa när hon kommit, men det är nästan omöjligt efter det forsat ur skurt ur henne, både pga lukten men också för att all vätska tar bort det sköna.

Om hon dricker mycket kaffe eller låter andra killar tömma i henne kan det påverka lukten, det ska inte lukta något alls, och det ska vara genomskinlig vätska som kommer från henne inget annat. Hon kanske har någon form av infektion som gör att hon stinker ???
Citera
2024-03-02, 07:20
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Vad är skurt?

Kanske kan hon dricka mindre vatten och försöka komma på egen hand innan samlag.
https://m.youtube.com/user/SKURTkanalen/videos
Citera
2024-03-02, 07:33
Medlem
Ghastens avatar
Aldrig träffat på någon squirter i mitt liv. Hört några tjejer berätta om det men var inte så nöjda med allt arbete efter sexet.
Citera
2024-03-02, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Vet att många gillar när tjejer skurtar men detta är ett problem för mig och min tjej i vårat dagliga sexliv.
Min tjej kommer väldigt snabbt och sprutar skurt varje gång vi har sex, i så stora mängder att det blir äckligt.
Stämningen dör fort när det luktar piss och skurt i hela sovrummet.
Eftersom hon kommer på under minuten och jag behöver iallafall 5 minuter så vill jag såklart fortsätta pumpa när hon kommit, men det är nästan omöjligt efter det forsat ur skurt ur henne, både pga lukten men också för att all vätska tar bort det sköna.

Hur kan man få sin tjej att skvätta mindre/inte alls?
Det vill man inte ha mindre av😎 bara köra på mer, värre o hårdare efter hon kommit så kommer hon fler ggr😎
Citera
2024-03-02, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Snark själv. Vad du personligen misstänker, är off topic och behandlar inte ämnet "min tjej skurtar varje gång vi ligger"
Jag är ingen läkare, men ifall du tänjer ut insidan borde ju även huden på utsidan töjas ut, därmed också huden runt pisshålet. Så var min tankegång iallafall.

Svårt att tro att du var spermien som vann med det resonemanget...

Urinröret har en väldigt liten öppning som har en sfinkter, och den påverkas inte av vanligt sex oavsett storlek.
Däremot när ett barn med skalle som en stor grapefrukt ska ut genom livmodermunnen som öppnar sig från ca 0,5 cm till 10 cm så måste musklerna i bäckenbotten
tänjas ut och slappna av, och även när de gör det kan saker gå sönder.

Då upplever många kvinnor tillfälligt att det blir svårt att inte läcka när man hostar, hoppar på aerobicspass osv. Träning av bäckenbottenmusklerna gör problemet mindre, men det finns även de som behöver operation för att sluta läcka.

Att det kommer vätska vid sex har delvis med annat att göra, för det finns något som heter Skenes körtlar, (den kvinnliga motsvarigheten till prostata) och de kan utsöndra ett sekret som smörjer extra.
Men nu verkar forskningen äntligenvara enad kring att det mesta som kommer ur en kvinna vid "skurt" är- urin.

Källor:

https://www.sciencedirect.com/scienc...often%20exists.

https://www.medicalnewstoday.com/art...le-prostate-do
Citera
2024-03-02, 19:55
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Svårt att tro att du var spermien som vann med det resonemanget...

Urinröret har en väldigt liten öppning som har en sfinkter, och den påverkas inte av vanligt sex oavsett storlek.
Däremot när ett barn med skalle som en stor grapefrukt ska ut genom livmodermunnen som öppnar sig från ca 0,5 cm till 10 cm så måste musklerna i bäckenbotten
tänjas ut och slappna av, och även när de gör det kan saker gå sönder.

Då upplever många kvinnor tillfälligt att det blir svårt att inte läcka när man hostar, hoppar på aerobicspass osv. Träning av bäckenbottenmusklerna gör problemet mindre, men det finns även de som behöver operation för att sluta läcka.

Att det kommer vätska vid sex har delvis med annat att göra, för det finns något som heter Skenes körtlar, (den kvinnliga motsvarigheten till prostata) och de kan utsöndra ett sekret som smörjer extra.
Men nu verkar forskningen äntligenvara enad kring att det mesta som kommer ur en kvinna vid "skurt" är- urin.

Källor:

https://www.sciencedirect.com/scienc...often%20exists.

https://www.medicalnewstoday.com/art...le-prostate-do
Okej tack för info Knullkungen (Googlekungen)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in