• 1
  • 2
2024-02-01, 14:32
Vet att många gillar när tjejer skurtar men detta är ett problem för mig och min tjej i vårat dagliga sexliv.
Min tjej kommer väldigt snabbt och sprutar skurt varje gång vi har sex, i så stora mängder att det blir äckligt.
Stämningen dör fort när det luktar piss och skurt i hela sovrummet.
Eftersom hon kommer på under minuten och jag behöver iallafall 5 minuter så vill jag såklart fortsätta pumpa när hon kommit, men det är nästan omöjligt efter det forsat ur skurt ur henne, både pga lukten men också för att all vätska tar bort det sköna.

Hur kan man få sin tjej att skvätta mindre/inte alls?
Citera
2024-02-01, 14:38
Medlem
Är du säker på att det tjejens fel och att du inte bara har en gudomlig kuk?
Citera
2024-02-01, 14:43
Medlem
Bassplays avatar
Vad är skurt?

Kanske kan hon dricka mindre vatten och försöka komma på egen hand innan samlag.
Citera
2024-02-01, 14:48
Citat:
Ursprungligen postat av dryskillet
Är du säker på att det tjejens fel och att du inte bara har en gudomlig kuk?
Det är mycket möjligt min vän!
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Vad är skurt?

Kanske kan hon dricka mindre vatten och försöka komma på egen hand innan samlag.
Kommer skurt varje gång hon kommer, inte i samma mängd varje gång men ändå irriterande.
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Tvåan?
Nej tack, jag packar inte.
Citera
2024-02-01, 14:50
Medlem
Kanske TS kan få lite hjälp i den här tråden (FB) Jag squirtar väldigt mycket, sexigt eller no go? (om inte annat med stavningen).
Citera
2024-02-01, 14:56
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Nej tack, jag packar inte.

Det ligger rätt i tiden, dags att börja nu. Under AIDS-hysterin var det mer eller mindre förbjudet att ens prata om. Nu packas det för fullt.
Citera
2024-02-01, 15:08
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Vad är skurt i det här sammanhanget. Den enda träff jag får är grodan i barnprogrammet på 90-talet. Vad har jag missat för nyord?
När tjejer skvätter piss ur pisshålet när man knullar med dom. Brukar bli så när man har stor kuk.
Citera
2024-02-01, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
När tjejer skvätter piss ur pisshålet när man knullar med dom. Brukar bli så när man har stor kuk.

Säker på att hon verkligen är så nöjd med din "stora" kuk?
Vissa tjejer är som katter som visar sitt missnöje med att pissa ner t ex sängen.
Citera
2024-02-01, 15:21
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyraMynt
Säker på att hon verkligen är så nöjd med din "stora" kuk?
Vissa tjejer är som katter som visar sitt missnöje med att pissa ner t ex sängen.

Underbar kommentar! Själv har jag varit med mellan 15 - 20 tjejer (jag vet exakt hur många...), men det har aldrig hänt mig, fast jag tydligen är hyfsat välutrustad. Det enda jag har upplevt har varit "muspruttar", tjejen blev lite generad med tydligen är det inte så ovanligt.
Citera
2024-02-01, 15:22
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
Hur luktar skurt?
Piss och besvikelse
Citera
2024-02-01, 15:26
Medlem
Raytheons avatar
Försök hitta en hona som inte är inkontinent.
Citera
2024-02-01, 15:32
Medlem
Inte lätt att ha FB-dase
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem