Säkert olika för alla, men för mig är det så. Typ förut kunde jag äta en hel pizza utan problem. Nu får jag i mig typ två slizes innan jag känner att jag är mätt. Sen kan jag pressa ner två till. Men skulle jag äta mer än en halv pizza så skulle jag gissa att jag blir illamående/får ont i magen/kräks.
Så jag försöker äta lite grönsaker för att få i mig mineraler, vitaminer och fibrer. Sen är det mest protein och någon enstaka kolhydrat.
Tror även doserna är väldigt individuellt, dels hur kroppen/hjärnan reagerar samt vad man har för relation till mat och möjlighet att lyssna på hjärnan istället för magen och ögonen, men nu bara spekulerar jag

Jag är kvar på 2,5 mg efter 5 doser och känner att det fortfarande ger effekt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grisbjorn
Ah okej, man får välja väl vad man stoppar i sig då alltså, ordentligt med protein. Men blir det som när folk opererat magsäcken och bara fixar att få i sig som en knytnäves storlek per portion? Har fastat ganska länge och ofta kört OMAD, det kanske inte funkar så bra ihop med den här behandlingen.
Hoppas det räcker att stanna på 5mg sen i underhållsdos, tänker att de högre doserna är om man är riktigt stor och behöver gå ner typ 50kg.