2024-02-02, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Att vara naken är hur naturligt som helst. Vi förbudsmänniskor vill ändå inte ha nakna sagoläsare. Men det vill du?

Man skyltar inte med sin sexualitet för små barn. De fattar ändå inte, så det är meningslöst och därför uppenbart att man gör det för sin egen skull. Jag tycker inte vuxna ska använda barn på det sättet.

De föräldrar som vill kan ta sina barn till trans-uppläsning på något RFSU-kontor. Hur svårt kan det vara. Det kommer ändå inte att ge barnen något, men tydligen huvudsaken att dessa ideologiska föräldrar blir glada.
”RFSU-kontor”! Lysande! Nu blir de nervösa. Men en bra idé, det är ju där tramstransorna hör hemma.
Citera
2024-02-02, 13:19
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Jag mindes frimärken plus att jag hade andra referensramar, typ jag köpte ett paket fotbollsbilder och fick Martin Dahlin (Mönchendgladbach) i ett av dem. De jag vill komma till är att barnen ser någon som har glitter i håret och dansar roligt.
Jag har en treåring hemma, och han har kompisar som har två mammor respektive två pappor. Jag säger till honom att de två föräldrar som älskar honom. Inte fan går man in djupare i det.
Som sagt, förbudsmänniskorna är ju dem som tar med sig skiten ner i åldrarna av ren idioti.
Så att inte vilja att barn skall utsättas för perversa bögar är att ta med sig skiten ned åldrarna ?
PK-logik.
Citera
2024-02-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Så att inte vilja att barn skall utsättas för perversa bögar är att ta med sig skiten ned åldrarna ?
PK-logik.
PK-hymlandet och fjäskeriet för allt sexuellt avvikande beteende får nu normala människor, typ Lidingöbor, att inte bara reagera utan även agera.
Citera
2024-02-02, 13:37
Medlem
TröttSvensks avatar
Frågan kvarstår dock.
Varför har transor ett så tvingande behov att få komma och läsa sagor för barn ?
Citera
2024-02-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Frågan kvarstår dock.
Varför har transor ett så tvingande behov att få komma och läsa sagor för barn ?
Bekräftelsebehov magna parat med kicken att få uppträda under ”förbjuden” flagg. Glöm inte att transans behov är ett sexuellt behovsuttryck och inte någon random maskeradutstyrsel.
Citera
2024-02-02, 14:12
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Frågan kvarstår dock.

Hade några andra okända män, 30-40 år med noll anknytning till barnen, velat komma till dagis och läsa sagor hade det betraktats som suspekt, oacceptabelt och riskabelt. Ingen hade kommit på idén att godkänna de okända männen på dagiset.

Utspökade tranvestiter med provocerande namn och gränslös outfit går däremot utmärkt. Mycket märkligt.
Senast redigerad av Månsan 2024-02-02 kl. 14:20.
Citera
2024-02-02, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Hade några andra okända män, 30-40 år med noll anknytning till barnen, velat komma till dagis och läsa sagor hade det betraktats som suspekt, oacceptabelt och riskabelt. Ingen hade kommit på idén att godkänna de okända männen på dagiset.

Utspökade tranvestiter med provocerande namn och gränslös outfit går däremot utmärkt. Mycket märkligt.
Mycket illusoriskt exempel. Vi varnar barnen för ”fula gubbar”, men här kommer vargar i fårakläder.
Här har nu SKR, tidigare SKL, en angelägen uppgift, vad gäller folkbildningsarbete, att verka för en normaliserad kultursyn på barns behov av alla slags officiella kulturuttryck, från sagotanter till rapartister.
Citera
2024-02-02, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
PK-logik.
Det är att förstora saker som inte egentligen inte är ett problem. Ungefär som dumskallar som tror att dataspel och skolskjutningar har ett samband.
Citera
2024-02-02, 14:53
Medlem
Citat:
Att vara naken är hur naturligt som helst. Vi förbudsmänniskor vill ändå inte ha nakna sagoläsare. Men det vill du?

Man skyltar inte med sin sexualitet för små barn. De fattar ändå inte, så det är meningslöst och därför uppenbart att man gör det för sin egen skull. Jag tycker inte vuxna ska använda barn på det sättet.

De föräldrar som vill kan ta sina barn till trans-uppläsning på något RFSU-kontor. Hur svårt kan det vara. Det kommer ändå inte att ge barnen något, men tydligen huvudsaken att dessa ideologiska föräldrar blir glada.

Var de ens nakna? eller är den en skröna?
Citera
2024-02-02, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Handlar inte om förbud. Det handlar om att ta tillbaka det normala offentliga rummet. Sexuellt avvikande personer kan umgås i sina kretsar. Normala föräldrar vill att deras barn ska få växa upp utan att påtvingas onormalitet. Två mammor och två pappor, ok för dem, men dock ett undantag i det stora hela.
I min värld handlar det om accpetans och respekt för andra människors olikheter, mer än så är det inte.
Citera
2024-02-02, 14:55
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Hela tråden visar det motsatta, på Lidingö bryr man sig om sina barn.

Det finns inte en rad i dina inlägg som visar att du bryr dig om barn.

Hela Lidingö borde sättas upp som särskild händelse eftersom ett parallellsamhälle växer fram där och där aga glorifieras genom att gatorna namnges efter och där kulturen motarbetas.
Citera
2024-02-02, 14:55
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Det är att förstora saker som inte egentligen inte är ett problem. Ungefär som dumskallar som tror att dataspel och skolskjutningar har ett samband.
Och det har du visheten att avgöra åt oss andra, som är föräldrar, som du inte är?

Jag spekulerar vilt här men jag tror du tänker ta hand om dina barn själv och inte låta någon annan bestämma över dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in