2024-02-02, 13:02
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Kan ju bero på att BDSM-gruppen fattar att man inte gör så. Transor verkar vara mer gränslösa och de behöver en gräns. Annars provar de nästa gräns, "alla dagisbarn måste lära sig var transor är".

Kan garantera att det finns personer som jobbar på dagis som håller på med BDSM. Har träffat en sån kvinna. Ska hon få sparken?
Citera
2024-02-02, 13:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Kan garantera att det finns personer som jobbar på dagis som håller på med BDSM. Har träffat en sån kvinna. Ska hon få sparken?
Kör hon BDSM med barnen? Vilken sinnessjuk människa. För transvestiterna utövar ju sin sexuella fetisch med barnen, det är det som är hela problemet.
Citera
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Jag mindes frimärken plus att jag hade andra referensramar, typ jag köpte ett paket fotbollsbilder och fick Martin Dahlin (Mönchendgladbach) i ett av dem. De jag vill komma till är att barnen ser någon som har glitter i håret och dansar roligt.
Jag har en treåring hemma, och han har kompisar som har två mammor respektive två pappor. Jag säger till honom att de två föräldrar som älskar honom. Inte fan går man in djupare i det.
Som sagt, förbudsmänniskorna är ju dem som tar med sig skiten ner i åldrarna av ren idioti.

Exakt detta. Genom att hetsa upp sig över såna här saker så sexualiserar man ämnet. Precis som du säger så ser kidsen bara någon med skojigs kläder och som kanske går lite konstigt. De fattar inte att det handlar om sex öht. Kunde lika gärna varit en clown för dem, det hade varit lika (icke)-sexuellt.
Citera
Medlem
Citat:
Jag mindes frimärken plus att jag hade andra referensramar, typ jag köpte ett paket fotbollsbilder och fick Martin Dahlin (Mönchendgladbach) i ett av dem. De jag vill komma till är att barnen ser någon som har glitter i håret och dansar roligt.
Jag har en treåring hemma, och han har kompisar som har två mammor respektive två pappor. Jag säger till honom att de två föräldrar som älskar honom. Inte fan går man in djupare i det.
Som sagt, förbudsmänniskorna är ju dem som tar med sig skiten ner i åldrarna av ren idioti.
Handlar inte om förbud. Det handlar om att ta tillbaka det normala offentliga rummet. Sexuellt avvikande personer kan umgås i sina kretsar. Normala föräldrar vill att deras barn ska få växa upp utan att påtvingas onormalitet. Två mammor och två pappor, ok för dem, men dock ett undantag i det stora hela.
Citera
2024-02-02, 13:06
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Kör hon BDSM med barnen? Vilken sinnessjuk människa. För transvestiterna utövar ju sin sexuella fetisch med barnen, det är det som är hela problemet.

Gör de? Har de sex med barnen?
Citera
2024-02-02, 13:06
Medlem
falconer8s avatar
Felpost
Senast redigerad av falconer8 2024-02-02 kl. 13:08.
Citera
2024-02-02, 13:07
Avstängd
Citat:
Gör de? Har de sex med barnen?
Jahaja, du är efterbliven. Då förstår jag.
Citera
2024-02-02, 13:07
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Du skrev bokstavligen att perversa inte får läsa sagor för barn. Men det finns ju fler än transor som är perversa, det håller du nog med om? Så var drar man gränsen?

Jag skrev & menade perversa = " män" utspökade till fruntimmer, som vill talla på barn. Varför hakar du upp dig på semantik?

Att vänstern/ wokerörelsen försöker göra pedofili rumsrent är ju helt uppenbart. Det ska bekämpas givetvis!
Citera
2024-02-02, 13:08
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ja, om hon kommer till arbetet i BDSM-kläder och börjar läsa sagor för barnen i dem så ska hon få sparken.

Ändå rätt kul att du på allvar trodde jag skulle säga Nej. Det beror på att du snurrat bort dig totalt i frågan.
Senast redigerad av Barents 2024-02-02 kl. 13:13.
Citera
2024-02-02, 13:09
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Att vara naken är hur naturligt som helst. Vi förbudsmänniskor vill ändå inte ha nakna sagoläsare. Men det vill du?

Man skyltar inte med sin sexualitet för små barn. De fattar ändå inte, så det är meningslöst och därför uppenbart att man gör det för sin egen skull. Jag tycker inte vuxna ska använda barn på det sättet.

De föräldrar som vill kan ta sina barn till trans-uppläsning på något RFSU-kontor. Hur svårt kan det vara. Det kommer ändå inte att ge barnen något, men tydligen huvudsaken att dessa ideologiska föräldrar blir glada.
Senast redigerad av Barents 2024-02-02 kl. 13:11.
Citera
2024-02-02, 13:09
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Föräldrarna är sinnessjuka nazister som måste skickas till omskolningsläger med tvång. Hur vågar de bestämma över sina egna barn!!!! Bokstavsmaffian vet alltid bäst
Citera
2024-02-02, 13:15
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Exakt, och de drag queens som kommer dit pratar inte heller om sin sexualitet eller visar kuken.
Kan man ju inte vara säker på? Vad det exakt pratas om där i sagohörnan går inte att förutse.

Inte otänkbart att transvestiten försöker förklara för småbarnen varför han har kvinnokläder, varför han gillar det så mycket, att det finns många kön inte bara två, att han ska gifta sig med en man, varför han heter Skamlös Vinhora, att alla barn borde gå i pride-tåg, allas lika värde jada jada. Samtalet kan urarta åt vilket håll som helst när tranvestiter ska umgås med småbarn.

Visar kuken tror jag kanske att även transvestiten tycker är över gränsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in