Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-02-11, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettingkonton2023
Det beror på hur din livssituation. Behöver du en lägenhet är det nog bäst att fortsätta spara ihop till en kontantinsats. Har du en lägenhet är det andra bästa att investera i fonder på börsen men då måste du även göra en del research på vilka fonder som är presterat bra övertid. Vill du investera i dig själv så finns bra kurser, böcker och seminarier som kan hjälpa dig växa som människa, dock kanske inte för 100,000kr..

Jag har investerat i mig själv tillräckligt för att klara mig livet ut

Kanske uppdateras i företagande då jag hade ett en kortare period och börjar bli trött att jobba under någon med idiot människor så kanske där när jag blir äldre

Har kikat på Avanza de blir nog där om ett par månader
Citera
2024-02-11, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Jag har investerat i mig själv tillräckligt för att klara mig livet ut

Kanske uppdateras i företagande då jag hade ett en kortare period och börjar bli trött att jobba under någon med idiot människor så kanske där när jag blir äldre

Har kikat på Avanza de blir nog där om ett par månader
Jag använder Avanza och är nöjd med dem. Bra för som plattform för att investera men sämre om man vill trejda. Även SAVR är förmånlig som plattform för investerande.
Citera
2024-02-11, 19:55
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trusttheprocess
Inte HM
Varför inte? HM är billiga nu o ger utdelning.
Citera
2024-02-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
Jag ''investerade'' cirka 100.000kr på bitcoin för nått år sedan. Gick plus en del, men sålde ej av och nu ligger jag back på mer än hälften. Så med det sagt, vad som helst men inte crypto....
Så länge du inte sålt har du inte förlorat. Jag tror bitcoin kommer nå nya toppar.. så se pengarna som låsta ett tag..
Citera
2024-02-12, 00:29
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Så länge du inte sålt har du inte förlorat. Jag tror bitcoin kommer nå nya toppar.. så se pengarna som låsta ett tag..

jag sålde med förlust
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in