Hejsan, jag skrev följande inlägg
Citat:
Lite äkta celebert revirpinkande ökar bara värdet. Helst ska man kunna se fläckarna på golv och tapet för lite extra tyngd i affektionen. Undra vad PW:s pris är för att hon ska ingå i en vecka?
i tråden
(FB) Skvaller om Pernilla Wahlgren och hennes familj?
Vilket raderades av moderatorn evilhoney pga enligt hen off topic.
Den pågående diskussionen handlade alltså om att Pernilla Wahlgren hyr ut sitt mindre hus i Spanien och diskussionen handlade om huruvida 30 000 var rimligt eller ej. Jag skrev i tidigare inlägg att priset var relevant pga att hennes fans var beredda att betala bra pris pga att det var PW:s hus och detta inlägg handlade just om att ju mer det syns att hon bor där, desto bättre är det.
Sen finns det kändisar ex Kaspersen och Berghagen som har yoga-resor osv där "kändisen" ingår, och jag undrade då vad hon kunde ta i pris då.
Jag kontakde Evilhoney och bad om att inlägget skulle återställas enligt nedan och Evilhoney svarade då extremt otrevligt enligt nedan:
Citat:
Hej, jag vill att du återställer mitt inlägg:
"Lite äkta celebert revirpinkande ökar bara värdet. Helst ska man kunna se fläckarna på golv och tapet för lite extra tyngd i affektionen. Undra vad PW:s pris är för att hon ska ingå i en vecka?"
Jag fick reda på att du raderat det pga off topic, nu hur man kan tycka att det är off topic att diskutera värdet på hennes uthyrning av huset i Spanien.
Mvh Osten.
Ditt inlägg är inte vad som hamnar under skvaller. Dina funderingar på hur mycket ditt helt påhittade scenario skulle kosta är helt ointressant för tråden. Det är inte värdet på huset du diskuterar.
//mod
Frågan är då, är det helt nya riktlinjer helt plötsligt i skvallerdelen? För går man genom skvallertrådarna så är sådana här inlägg extremt vanliga och inget krav på att varje inlägg ska komma med bekräftat skvaller, som evilhoney verkar fått för sig i just detta fall.