2024-01-30, 21:00
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vad är själva tramset då enligt dig, som förstår inlägget? Är det att huruvida PW gjort avtryck i lägenheten eller att hon skulle ingå på något sätt i vistelsen?

Att du är okunnig om affektion och uthyrning av kändisbostäder och att kändisar har "kändisresor" är väl inte mitt problem?

Återigen så missar du hela poängen och tror att det handlar om svårtolkade texter. Det må vara milt roande, men förtar inte att ditt skräpinlägg till 3/4-delar är trams. Nerpissade golv och tapeter, och att PW skulle "ingå en vecka".

Klart tramset rensas bort så de stackars satar som vill diskutera ämnet kan göra det utan att traamsrövar saboterar tråden.
Citera
2024-01-30, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Återigen så missar du hela poängen och tror att det handlar om svårtolkade texter. Det må vara milt roande, men förtar inte att ditt skräpinlägg till 3/4-delar är trams. Nerpissade golv och tapeter, och att PW skulle "ingå en vecka".

Klart tramset rensas bort så de stackars satar som vill diskutera ämnet kan göra det utan att traamsrövar saboterar tråden.

Jag håller med, skvallertråden om Pernilla Wahlgrens äventyr måste såklart hålla hög seriös journalistisk nivå.

Det är ju ändå Pernilla Wahlgren som diskuteras liksom.
Citera
2024-01-30, 21:15
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag håller med, skvallertråden om Pernilla Wahlgrens äventyr måste såklart hålla hög seriös journalistisk nivå.

Det är ju ändå Pernilla Wahlgren som diskuteras liksom.

Japp, det värsta tramset rensas även från sådana trådar. Gott att du inser det...
Citera
2024-01-30, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Japp, det värsta tramset rensas även från sådana trådar. Gott att du inser det...

Ja jag känner mig lite skamsen nu när jag vanärat PW och skrämt iväg medlemmar med dessa ovärdiga formuleringar om PW:s kisseri i handfatet.

Jag tar nu ett djupt andetag och lovar att höja nivån avsevärt i trådar om Pernilla Wahlgren och Anna Book, även oseriositet kräver seriositet.
Citera
2024-01-31, 10:19
Moderator
evilhoneys avatar
Nu har ju TS fått input från flera andra så jag nöjer mig med att säga att jag sett tråden och lämnar detta därhän.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in