2024-01-30, 18:53
Medlem
Hej! Vill börja med att jag vet inte om det är rätt tråd jag valt, ber om ursäkt om jag valt fel.

Då är de så att jag känner att ekonomin inte går ihop just nu och har funderat på fotbilder. Har kollat på en del sidor men tänkte se om de är någon som vet här eller har erfarenhet och kan ge tips. Även kring pris på bilder. Sen om någon har kanske tips på liknande sidor, finns ju en del fetischer eller har något annat tips uppskattas!
Citera
2024-01-30, 18:56
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catnip123
Hej! Vill börja med att jag vet inte om det är rätt tråd jag valt, ber om ursäkt om jag valt fel.

Då är de så att jag känner att ekonomin inte går ihop just nu och har funderat på fotbilder. Har kollat på en del sidor men tänkte se om de är någon som vet här eller har erfarenhet och kan ge tips. Även kring pris på bilder. Sen om någon har kanske tips på liknande sidor, finns ju en del fetischer eller har något annat tips uppskattas!
Det lär du inte bli rik på för det finns mängder av bilder på fötter gratis på nätet
Citera
2024-01-30, 18:59
Medlem
Loreias avatar
Har du väldigt fina eller speciella fötter?
Citera
2024-01-30, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Har du väldigt fina eller speciella fötter?

Helt vanliga skulle jag säga
Citera
2024-01-30, 19:06
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Helt vanliga skulle jag säga

Vad jag glimtat av den fetischgenren är att fötterna gärna ska se extremt lena ut med perfekt pedikyr. Med tanke hur lätt det är att googla fram det behöver du nog i så fall ha live streams och visa lite mer av dig själv, låta potentiella tittare välja nagellack osv.
Vilken fetisch du än försöker nå ut till så behöver man stå ut för att just kunna tjäna några ordentliga pengar.
Citera
2024-01-30, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Vad jag glimtat av den fetischgenren är att fötterna gärna ska se extremt lena ut med perfekt pedikyr. Med tanke hur lätt det är att googla fram det behöver du nog i så fall ha live streams och visa lite mer av dig själv, låta potentiella tittare välja nagellack osv.
Vilken fetisch du än försöker nå ut till så behöver man stå ut för att just kunna tjäna några ordentliga pengar.

Ja de är ju de. Vet du någon sida som är bra?
Citera
2024-01-30, 19:14
Medlem
4m4nd4s avatar
Citat:

Jag är rätt säker på att bilder inte räcker. Att köra Livecam behöver du garanterat göra och du skulle nog behöva visa mer kropp för att folk skulle betala för det.
Citera
2024-01-30, 19:16
Medlem
JustTrollings avatar
Hahaha ingen kommer betala för bilder på dina fucking fötter.

Sämsta affärsidén någonsin.
Citera
2024-01-30, 19:18
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ja de är ju de. Vet du någon sida som är bra?

Nej jag har ingen koll på vart man bäst har live streams för just fetischer då jag inte själv har någon kink eller dylikt som kan tillfredställas på det sättet och har inte testat själv. Men jag hade börjat att söka mig till forum för fetischer för att kolla in vart andra lägger upp, vart folk helst tittar och vad som eftersöks.
Citera
2024-01-30, 19:31
Medlem
sommarlovs avatar
Självklart finns det en marknad för fötter!
Gissar att Onlyfans är en bra start...
Citera
2024-01-30, 23:11
Medlem
Silltunnas avatar
Hela Instagram svämmar ju över av tjejer som marknadsför sina fötter. Tror den marknaden är rätt mättad.
Citera
2024-01-31, 10:02
Moderator
pudelluss avatar
Rubriken förtydligad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem