2024-01-29, 15:02
Jag tycker att staten borde förbjuda alla västar och märken som en domstol kommer fram till är hotfulla men som vanligt kör HA, Bandidos och blattegäng runt med olika västar som de flesta upplever hotfulla.
Jag tycker att Transortstyrelsen borde skicka påminnelse att inga västar och dylikt (vad en myndighet kommer fram till) får synas på offentliga platser. Om så ändå sker så dras klubbarnas alla lämplighetsintyg för samtliga fordon.
Så verkar staten dock inte vilja. Därför är min tanke att små finniga civilklädda killar utklädda till mammas pojkar ställer sig i tex krogköer och benhårt håller på sin rätt att ingen tex motorcyklist får tränga sig före.

Killarna som placeras ut slumpmässigt är poliser och griper vid brott. Skulle detta tillvägagångsätt fungera mot HA och Bandidos tuffhet? Skulle de börjat tänka efter före vem de tex tränger sig före i köer?
Citera
2024-01-29, 15:06
Avstängd
Hur ofta går de människorna till vanliga klubbar? Dom har sina egna, eller så har dom redan någon av sina kompisar som dörrvakter på vanliga ställen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in