2024-01-28, 10:54
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Kvinnor som gör diverse ingrepp sig är levande konstverk.
Dom förtjänar ett stort tack från mänskligheten för sin viktiga insats.
Citera
2024-01-28, 11:12
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarklangaren
Jag är en normal, frisk och intelligent man som hatar hela mänskligheten i det stora hela,

Jag är värdsvan, smart och en övermänniska i det stora hela, folk ser upp till mig och jag har svar på det mesta och får ofta leda fåren till det mest basala utav lösningar.

? Vilken stortänkare och smart person som mig

Var är världen påväg?
Visst är det väl så att du driver med oss?
Läs vad du skriver.

Det är ju bortom patetiskt ifall du är seriös.
😂
Citera
2024-01-28, 11:25
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Höll på o sätta kaffet i halsen!!! Var fan är världen påväg? vad fan är det jag ser på tv'n? Tv4 nyhetsmorgon, hittar ingen länk eller kan hänvisa till klippet (länka gärna i tråden)

Detta är mörkt, riktigt mörkt och dystopiskt, även ett bevis på att vi går bakåt i utveklingen, harmageddon närmar sig, evolutionen stannat upp, demoner och troll från skärselden har tagit över.

Lite bakgrunds historia:

Jag är en normal, frisk och intelligent man som hatar hela mänskligheten i det stora hela, tittar aldrig på tv för att det är mest propaganda nyheter, en massa fullvuxna kändisar som leker lekar och annat skit som är skadligt för hjärnan.

Jag är värdsvan, smart och en övermänniska i det stora hela, folk ser upp till mig och jag har svar på det mesta och får ofta leda fåren till det mest basala utav lösningar.

09:10 såg jag en Pappa gråta ut på nyheterna, "åk inte till turkiet, det kostar mer än det smakar" något i den stilen, hans dotter åkte dit för och göra en BBL brazilian butt lift och dog. Vilken jävla värld lever han i? Vilken stortänkare och smart person som mig förstår att detta är ju sjukt, men att ha mage till att skriva till nyheterna om det och visa sitt fula tryne i nationell tv är ju som att dumförklara sig själva. Bläää

Så jävla dystopiskt och bizzart.

Hade min dotter gjort något sådant så hade jag först rullat runt på golvet här hemma och skitigt och pissat ner mig utav garv, sedan dumförklarat hon och bett om att investera pengarna istället.

Den här pappan verkar helt väck, "lampan är tänd" men ingen hemma. Verkar helt normalt att åka och lyfta rumpan i turkiet för 70.000:- lika vanligt som o köpa smör och bröd på Ica.

Var är världen påväg?

Vad var syftet med den nya fula röven? fler likes på instagram? locka till sig fler araber som kan panga hon i 1:an och 2:an, porrfilm eller onlyfans?

Sååååå mörkt, detta är riktigt skrämmande utveckling.
Trots din extremt underhållande narcissistiska självbild och brist på förståelse av att andra får göra vad fan dom vill med sina liv, så har du en jävligt bra poäng där.

Är det inte bra att farsan går ut och varnar i TV för riskerna med det?

Sen kan man ju ha åsikten att dom som funderar på detta istället borde interneras i arbetsläger.
Citera
2024-01-28, 11:25
Medlem
Om man nu känner att man vill förändra något med sitt utseende för sin egen skull så ser jag inget fel i det. Själva önskan till att förändra sitt yttre tycker jag inte är konstigare än att vilja bli mer vältränad eller färga håret. Processen för att nå den där förändringen skiljer sig dock markant. Det är synd att många idag inte kollar upp kliniken tillräckligt noga inför ett s pass riskfyllt ingrepp, utan snarare går på priset (brukar vara jus priset som avgör om man gör det i Turkiet).
Citera
2024-01-28, 11:33
Medlem
Knarklangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Trots din extremt underhållande narcissistiska självbild och brist på förståelse av att andra får göra vad fan dom vill med sina liv, så har du en jävligt bra poäng där.

Är det inte bra att farsan går ut och varnar i TV för riskerna med det?

Sen kan man ju ha åsikten att dom som funderar på detta istället borde interneras i arbetsläger.

Tack,

Ja jag lever i min egen värld där jag och befolkningen är utomstående perfekta människor och inte pysslar med dessa galenskaper. En normal rumpa är helt okej.

Jo, det är säkert bra och upplysa de andra fåren om att det är farligt. Men hade jag visats på tv angående ämnet så hade mina kollegor o släkt förnedrat mig långt om länge. Vilket jg inte vill utsättas för.

De som funderar på detta borde mogna o sluta vara så ytliga. Jag är inte snygg, men aldrig funderat på att operera mig för att någon annan ska tycka mer om mig.

Dock har jag 70-80% utav kroppen tatuerad, ett livsverk. Men det är för min egen skull, har en kärlek till neo-japanska motiv. Och är hobby tatuerare själv.
Kan berätta att jag har gjort mig fulare, för så mycket jag är tatuerad så vill ingen ligga med mig. Men jag är nöjd.
Citera
2024-01-28, 11:40
Medlem
anothes avatar
Citat:
09:10 såg jag en Pappa gråta ut på nyheterna, "åk inte till turkiet, det kostar mer än det smakar"
"Smaken är som baken"
Går det att säga där.
Citera
2024-01-28, 11:43
Medlem
Knarklangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
"Smaken är som baken"
Går det att säga där.

Haha,ja fy fan, smaken är som baken.... kreativt.

Det ska tydligen diskuteras ikväll på tv'n kommer inte orka genomlida det, men uppdatera gärna hur det gick. Var pappan nöjd i slutändan? Var är mamman och har hon också gjort en mega röv implantat, kanske det som fick dottern att imponeras.
Citera
2024-01-28, 12:18
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:

Jag är en normal, frisk och intelligent man som hatar hela mänskligheten i det stora hela, tittar aldrig på tv för att det är mest propaganda nyheter, en massa fullvuxna kändisar som leker lekar och annat skit som är skadligt för hjärnan.

Trots alla dessa fina personlighetsdrag och den lyckobringande DNA-stam moder jord givit dig så verkar du sakna förståelse för ytterligheter. På gruppnivå är människan dummare än gemene man. Det innebär att vi alla tar dåliga beslut någon gång eller i vissa situationer i livet. Men du plockar ut en separat händelse och höjer därigenom ditt självförtroende för du inte gör den puckade grejen.

Sen kopplar du samman det men puckade grejer som andra människor gör och drar slutsatsen att de flesta är korkade när det egentligen bara är fragment av korkighet.

Att jag missade en bil i trafiken och nästan krockade säger ingenting om mina andra förehavanden och jag vet själv att det är sällan jag missar men när jag ser andra olika människor göra samma misstag så klumpar jag ihop dem och sätter mig över dem som förare. Trots att de är 2 miljoner och jag bara en. Men eftersom jag sett domgöra så här många gånger, trots att det bara är en gång per person så tycker jag att jag är bättre och det är den matematiken du bortser från. Du som enskild individ kan inte jämföra dig med 7 miljarder andra.
Citera
2024-01-28, 12:21
Medlem
Herr Knarklangare.

Såg också inslaget och gjorde exakt samma reflektion som du.

Det blev inte så billigt det där. Hon betalade det högsta priset man kan betala.

Tyvärr anser jag att tatueringar faller in under samma kortsiktiga permanenta "skönhetsförbättringar" som många ägnar sig åt nu för tiden.
Som om det inte fanns en morgondag.

Det kanske det inte gör heller...
Citera
2024-01-28, 12:41
Medlem
70 000? Det kostar omkring 63 000 i Sverige...

Jag har verkligen den där rumpan som behöver en sådan operation (om nu någon häck gör det) men det finns inte på världskartan att jag skulle operera mig för att bli mer symmetrisk när jag isåfall gillar att andas mer.

Ansiktet är jag mer inne på att lyfta sen. Rumpan blir det underkläder som passar istället. Men främst vill jag få en hälsosam och stark kropp så ska börja träna. Kroppen ska orka länge.

Finns en mängd shaping underkläder och även sådana med lite fyllning i om man är osymmetrisk som mna kan köpa istället.

Utöver risken för blodproppar så är det en annan sak som inte nämns heller. De kan inte sitta på 8-12 veckor. Minst en månad måste de stå upp för att inte helt paja resultatet. Stå eller ligga på mage, absolut inte sitta på rumpan.
Citera
2024-01-28, 12:43
Medlem
Knarklangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Trots alla dessa fina personlighetsdrag och den lyckobringande DNA-stam moder jord givit dig så verkar du sakna förståelse för ytterligheter. På gruppnivå är människan dummare än gemene man. Det innebär att vi alla tar dåliga beslut någon gång eller i vissa situationer i livet. Men du plockar ut en separat händelse och höjer därigenom ditt självförtroende för du inte gör den puckade grejen.

Sen kopplar du samman det men puckade grejer som andra människor gör och drar slutsatsen att de flesta är korkade när det egentligen bara är fragment av korkighet.

Att jag missade en bil i trafiken och nästan krockade säger ingenting om mina andra förehavanden och jag vet själv att det är sällan jag missar men när jag ser andra olika människor göra samma misstag så klumpar jag ihop dem och sätter mig över dem som förare. Trots att de är 2 miljoner och jag bara en. Men eftersom jag sett domgöra så här många gånger, trots att det bara är en gång per person så tycker jag att jag är bättre och det är den matematiken du bortser från. Du som enskild individ kan inte jämföra dig med 7 miljarder andra.

Tack, stolt över mitt DNA och att vara smartare än en vanlig genomsnitslig människa.

Känns mäktigt.

Men istället för att skriva en uppsats om trafiken, så handlar det om att förstora sin röv, låta en turk gräva med skalpellen i röven på dig för 70 lök.

Är man så fåfängd att det ska behöva gå så långt?

Jag skulle öppnat en hot-line för dårar att ringa in o fråga om rådgivning om hur man fattar beslut.

Folk dör i krig, barn far illa, men röv implantat är viktigt, patetiskt dystopiskt, ironiskt och roligt.
Senast redigerad av Knarklangaren 2024-01-28 kl. 12:53.
Citera
2024-01-28, 12:47
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:
Tack, stolt över mitt DNA och att vara smartare än en vanlig genomsnitslig människa.

Känns mäktigt.

Men istället för att skriva en uppsats i trafiken, så handlar det om att förstora sin röv, låta en turk gräva med skalpellen i röven på dig för 70 lök.

Är man så fåfängd att det ska behöva gå så långt?

Jag skulle öppnat en hot-line för dårar att ringa in o fråga om rådgivning om hur man fattar beslut.

Folk dör i krig, barn far illa, men röv implantat är viktigt, patetiskt dystopiskt, ironiskt och roligt.

Om man är mentalt inställd på att ens människovärde ligger i ens utseende och samtidigt kommer från ett land med högt förtroende för sjukvården så kan sånt här hända. Men det är ett ärende i marginalen. En outlier och därför inget att lägga energi på.

Det är svårt att sätta ord på hur jag menar.

Men tänk dig att du är på väg att förlora det som är din essens. Till exempel ditt intellekt, hur långt skulle du gå för att behålla det? Finns det inte logiska principer som du skulle vara villig att offra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in