Citat:
Ursprungligen postat av
Nicholassarkozy
Trots din extremt underhållande narcissistiska självbild och brist på förståelse av att andra får göra vad fan dom vill med sina liv, så har du en jävligt bra poäng där.
Är det inte bra att farsan går ut och varnar i TV för riskerna med det?
Sen kan man ju ha åsikten att dom som funderar på detta istället borde interneras i arbetsläger.
Tack,
Ja jag lever i min egen värld där jag och befolkningen är utomstående perfekta människor och inte pysslar med dessa galenskaper. En normal rumpa är helt okej.
Jo, det är säkert bra och upplysa de andra fåren om att det är farligt. Men hade jag visats på tv angående ämnet så hade mina kollegor o släkt förnedrat mig långt om länge. Vilket jg inte vill utsättas för.
De som funderar på detta borde mogna o sluta vara så ytliga. Jag är inte snygg, men aldrig funderat på att operera mig för att någon annan ska tycka mer om mig.
Dock har jag 70-80% utav kroppen tatuerad, ett livsverk. Men det är för min egen skull, har en kärlek till neo-japanska motiv. Och är hobby tatuerare själv.
Kan berätta att jag har gjort mig fulare, för så mycket jag är tatuerad så vill ingen ligga med mig. Men jag är nöjd.