• 5
  • 6
2024-01-27, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Min drog jag tagit allra mest av är nog amfetamin sett både till antal tillfällen och total mängd. Har uppskattat tjackrace förr i tiden och injicerade det dagligen under några år.

Näst på tur är nog LSD sett till antal doser då jag körde en gång i veckan ett tag och tog 20-30 lappar varje gång.

Nu har jag varit nykter och drogfri i fem år så senaste tiden har det inte blivit något alls. Om man inte räknar nikotin såklart det har jag tagit dagligen i nästan femton år med några uppehåll då och då.

Vad fick du ut av att ta LSD varje vecka?
Citera
2024-01-27, 21:31
Medlem
CalleG16s avatar
Zolpidem. Det var min första drog jag kom i kontakt med. Kan dock inte bruka det längre då jag blir helt jävla bäng.
Citera
2024-01-27, 21:37
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdiotSavant
Vad fick du ut av att ta LSD varje vecka?
Harmoni i livet, kände att jag kunde ta med mig något av upplevelserna efter jag slutade.
Citera
2024-01-27, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Harmoni i livet, kände att jag kunde ta med mig något av upplevelserna efter jag slutade.

Upplevde du ingen avtrubbningseffekt? Alltså att du blev så van vid att trippa att magin försvinner helt? Ett par ordentliga resor och sedan har man ändå förstått vad det handlar om.
Citera
2024-01-27, 22:43
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdiotSavant
Upplevde du ingen avtrubbningseffekt? Alltså att du blev så van vid att trippa att magin försvinner helt? Ett par ordentliga resor och sedan har man ändå förstått vad det handlar om.
Nej i mitt fall fick jag rejäl tripp varje gång och det var som att jag pausade resan under veckan och sedan drog igång det igen till helgen. Sista trippen var jag på konsert och jag stod bara och skrattade, annars var jag ute och promenerade mycket i skogen vilket var väldigt fridfullt.

Men bäst av allt var den antidepressiva effekten, därför jag slutade då jag mådde så bra annars också.
Citera
2024-01-28, 19:44
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsYourName
Tjack inkl adhd medicin. Tycker de är rätt bra medicin. Metamina medikinet är de bästa. Men blandar jag med annat går det åt helvete. Fast jag glömde cannabis. Antagligen för att jag inte går med på att det är en drog.

Varför är metamina medikinet bäst? Är det en adhd-medicin?
Citera
2024-01-28, 19:46
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hustlelife
Samma för mig oftast fler än 10 på en natt... onödigt som fan

Då är man ju bra skev efteråt! Eller du kanske hade hög tolerans bara?

Jag har tagit uppemot 500-600mg Mdma under 24h, och man mådde bra skevt efteråt i ett gäng dagar.
Citera
2024-01-28, 21:10
Medlem
Hustlelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Då är man ju bra skev efteråt! Eller du kanske hade hög tolerans bara?

Jag har tagit uppemot 500-600mg Mdma under 24h, och man mådde bra skevt efteråt i ett gäng dagar.

Hög tolerans blandat med dum hjärna... Ångrar det som fan då jag tror jag fått skador.

Tryckte i mig 5g mdma kristaller under en helg på ett rave....
Citera
2024-01-30, 13:23
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Varför är metamina medikinet bäst? Är det en adhd-medicin?
Medikinet verkar snabbare. Snabbare frisättning. Ja båda är adhd medicin.
Citera
2024-01-30, 13:28
Medlem
Alkohol. Aldrig testat annat förutom snus och vanliga cigaretter. Aldrig känt ett behov av något annat och numera knappt alkohol heller.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in