• 1
  • 2
2024-01-26, 17:03
Medlem
Denoms avatar
Min drog jag tagit allra mest av är nog amfetamin sett både till antal tillfällen och total mängd. Har uppskattat tjackrace förr i tiden och injicerade det dagligen under några år.

Näst på tur är nog LSD sett till antal doser då jag körde en gång i veckan ett tag och tog 20-30 lappar varje gång.

Nu har jag varit nykter och drogfri i fem år så senaste tiden har det inte blivit något alls. Om man inte räknar nikotin såklart det har jag tagit dagligen i nästan femton år med några uppehåll då och då.
Citera
2024-01-26, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Min drog jag tagit allra mest av är nog amfetamin sett både till antal tillfällen och total mängd. Har uppskattat tjackrace förr i tiden och injicerade det dagligen under några år.

Näst på tur är nog LSD sett till antal doser då jag körde en gång i veckan ett tag och tog 20-30 lappar varje gång.

Nu har jag varit nykter och drogfri i fem år så senaste tiden har det inte blivit något alls. Om man inte räknar nikotin såklart det har jag tagit dagligen i nästan femton år med några uppehåll då och då.
röka när man va yngre och vuxen kokain det förstör bara och kostar massa pengar sluta om du kan
Citera
2024-01-26, 17:29
Medlem
Cannabis, den är chill, du behöver inte umgås med andra och är ångestdämpande.
Citera
2024-01-26, 18:14
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom

Affe, röka, ghb och E var nog dom som jag använde mest.
Citera
2024-01-26, 18:51
Medlem
WhatsYourNames avatar
Tjack inkl adhd medicin. Tycker de är rätt bra medicin. Metamina medikinet är de bästa. Men blandar jag med annat går det åt helvete. Fast jag glömde cannabis. Antagligen för att jag inte går med på att det är en drog.
Citera
2024-01-26, 19:11
Medlem
Sarcophaguss avatar
Röka, tveklöst.
Citera
2024-01-26, 19:34
Medlem
Xanyos avatar
Nikotin
Citera
2024-01-26, 19:39
Kokain för att den alltid råkar finnas där när man är ute o super…
Citera
2024-01-26, 19:40
Medlem
Cannabis pga det funkar bäst med ett vanligt liv.
Citera
2024-01-26, 19:44
Bannlyst
Fitta, den absolut dyraste och bästa drog jag tagit som jag aldrig kan få nog av.

Lite klassiker på det som lade och E så är man hemma!
Citera
2024-01-26, 20:01
Medlem
Oxy, helt kär var jag tills jag behövde 3st 80mg för att bli skön efter bara ett par månader. Slutade efter det och lyxar till det med heroin några gånger per år numer.
Senast redigerad av bongx 2024-01-26 kl. 20:04.
Citera
2024-01-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebiselle
Affe, röka, ghb och E var nog dom som jag använde mest.

Oj, att E är en av dina mest konsumerade droger låter inte bra om du inte knarkade väldigt sällan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in