2006-08-08, 20:43
Medlem
Rixpundares avatar
Varfr ar inte Cannabis lagligt! Om alkohol r det ska fanimej Cannabis vara det ochs!vid en snabb jmfrelse ser man detta:1.Aggrisivitet/vld. Hur mnga har sett en aggresiv/vldsbengen person som BARA r prkt? Jag har inte sett det i hela mitt liv!Med alkohol r det precis tvrt om hur mnga stackars jvlar p stan och brudar har inte blivit spade och till och med drpta av personer som r fulla? 2.Rattfylla. Jag har d hittils inte hrt talas om nn som har krt t helvete/p ngon som BARA r prkt. 3.Medicinska frdelar. Cannabis har medicinska frdelar som att det kan hjlpa folk bota starr hjlpa undernrda och personer med hiv/cancer att m och ta bttre.Personer med kronisk smrta.Ja listan kan gras lng.Ett glas rdvin om dan r bra fr blodcirkulationen/men thats it. 4.verdosering/Ddsfall. Det finns inte ett enda ddsfall sen tidernas begynnelse till fljd av verdosering p Cannabis.Hur mnga finns det inte p alkohol? Vid lngtidsbruk/missbruk s leder alkohol till fr tidig dd skrumplever/cancer och en massa annat skit.Det r inte bevisat att Cannabis leder till lungcancer.Om mna rker det som det r och INTE blandar det med tobak.Varfr r det p det hr skruvade viset? Politikerna har alla fakta till hands men nda s blir det inte lagligt! "Cannabis" r en inkrsport till tyngre droger" sger dom det r det inte alls! Det r ju s att dom kriminella element som tillhandahller Cannabis ochs tillhandahller diverse andra substanser ochs.(Om du gr p affrn och kper en cola kanske du kper en chockladbit ochs) Hur kommer det sej tillexempel att Holland procentuellt har mindre Cannabis brukare n sverige i frhllande till folkmngden?
2006-08-08, 21:01
Medlem
Det finns ungefrligen femtielvatusensexhundrafyrtiotolv trdar p samma tema. Exempelvis i cannabisforumet. Trd stnges.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in