2024-01-25, 18:06
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Translesbisk
Vad är det för anklagelser?
Typ vilda obegripliga fantasier om att jag misshandlade min yngsta pojke, var alkoholist och det ena med andra. Inget har någon sanningshalt. Helt tagit från luften.
Citera
2024-01-25, 18:08
Medlem
GruppboendetFiskens avatar
Det är synnerligen osannolikt att de inte läst en bok i sina liv, om de gått på universiteten KTH och City.
Om man ska klara sig genom kurserna måste man åt minstonde läsa kirsliteraturen.

Den här tråden är enkom rappakalja.
Citera
2024-01-25, 18:12
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Hur gamla är de? Mina pojkar har skapat sig en egen politisk uppfattning utan oss föräldrars inblandning och de har lyckats bra. Var du inte närvarande när de växte upp? Skyll inte på barnen, det är ditt fel. Som man sår får man skörda.
Stämmer inte. Jag kommer från en bakgrund med en relativt fattig ensamstående mamma. Jag vet vad lojalitet är. Mina pojkar högg mig i ryggen trots att jag gjorde allting för dom. Det stället som jag inte har rest tillsammans med dom existerar inte. Aldrig ventilerat några politiska åsikter eller religion. Eller något annat trams på grabbarna.
Senast redigerad av whack-a-mole 2024-01-25 kl. 18:16.
Citera
2024-01-25, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Absolut inte. Hon gjorde karriär och är fantastisk. Hade mängder av au-pairer. Mina grabbar har aldrig satt sin fot på något dagis. Ordnade privatlärare åt dom. Ena pojken gick ut KTH och den andra City i London. Trots det är dom hjärntvättade.
Hur lyckas du tro att de är både incels och woke? Incels är bittra misslyckade män som inte kan kommunicera med kvinnor på ett framgångsrikt sätt. Den problematiken delar de inte med woke-människor.
Citera
2024-01-25, 18:14
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GruppboendetFisken
Det är synnerligen osannolikt att de inte läst en bok i sina liv, om de gått på universiteten KTH och City.
Om man ska klara sig genom kurserna måste man åt minstonde läsa kirsliteraturen.

Den här tråden är enkom rappakalja.
Brutala sanningen. Dom är Wokenized.
Citera
2024-01-25, 18:21
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Absolut inte. Hon gjorde karriär och är fantastisk. Hade mängder av au-pairer. Mina grabbar har aldrig satt sin fot på något dagis. Ordnade privatlärare åt dom. Ena pojken gick ut KTH och den andra City i London. Trots det är dom hjärntvättade.

Alla skolor och högskolor är extremt woke, feministiska, har en politisk agenda - det är omöjligt att gå ut universitetet med bra betyg om du inte delar den feministiska ideologin. Flera uppgifter handlar om just det och du måste visa att du har rätt värderingar.

London är ju mer woke än Sverige? Storbritannien har ju till och med gjort det olagligt att uttala transfobiska, homofoba eller antifeministiska saker offentligt.

Skulle säga att de har påverkats av skolan.
Citera
2024-01-25, 18:22
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hur lyckas du tro att de är både incels och woke? Incels är bittra misslyckade män som inte kan kommunicera med kvinnor på ett framgångsrikt sätt. Den problematiken delar de inte med woke-människor.
Nja, jag har inte en aning. Är kanske någon form utav förklaring. Lite krystad. Jag älskade mina föräldrar och farföräldrar. Högaktningsfullt. Men mina egna pojkar pissar på mig. Men tycker att jag skall betala för deras leverne. Nädu. Köper inte den ekvationen och tänker göra dom arvslösa.
Senast redigerad av whack-a-mole 2024-01-25 kl. 18:30.
Citera
2024-01-25, 18:37
Medlem
whack-a-moles avatar
Har aldrig någonsin pådyvlat mina åsikter på dom. Men på något konstigt perverterat sätt så är jag ond.
Helt sinnessjukt.
Citera
2024-01-25, 18:37
Medlem
BlackPetes avatar
Varför har du uppfostrat barnen liberalt om du är en ”konservativ snubbe”? Däri kanske felet ligger…
Citera
2024-01-25, 18:45
Medlem
Citat:
Nja, jag har inte en aning. Är kanske någon form utav förklaring. Lite krystad. Jag älskade mina föräldrar och farföräldrar. Högaktningsfullt. Men mina egna pojkar pissar på mig. Men tycker att jag skall betala för deras leverne. Nädu. Köper inte den ekvationen och tänker göra dom arvslösa.
Ja men att du tycker de är woke köper jag. Men varför tycker du de är incels? Är det något de själva definierar sig som eller är det du som tycker de är det och i så fall baserat på vad?
Citera
2024-01-25, 18:55
Medlem
GruppboendetFiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Druthuludi
Alla skolor och högskolor är extremt woke, feministiska, har en politisk agenda - det är omöjligt att gå ut universitetet med bra betyg om du inte delar den feministiska ideologin. Flera uppgifter handlar om just det och du måste visa att du har rätt värderingar.

London är ju mer woke än Sverige? Storbritannien har ju till och med gjort det olagligt att uttala transfobiska, homofoba eller antifeministiska saker offentligt.

Skulle säga att de har påverkats av skolan.

Det där gäller kanske mjuka flumlinjer så som socionom eller lärarprogrammet, men knappast ingenjörsprogrammen på KTH. På ingenjörsutbildningar pratas det över huvud taget inte om politik, annat än kanske på den numera obligatoriska klimat-kursen.
Citera
2024-01-25, 18:58
Medlem
Citat:
Är du medveten om att det inte går att göra sina barn arvslösa i Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in