2024-01-24, 10:33
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Hon beskriver ju ganska mycket skador. Man antar att dessa dokumenterades när hon sökte vård. Om hon är orolig för att inte bli trodd så är ju utdrag ur journal ett lätt sätt att tysta tvivlarna.
Citera
2024-01-24, 11:09
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Hon beskriver ju ganska mycket skador. Man antar att dessa dokumenterades när hon sökte vård. Om hon är orolig för att inte bli trodd så är ju utdrag ur journal ett lätt sätt att tysta tvivlarna.

Ett annat sätt är ju att be en kompis delta i tråden på Flashback.
Citera
2024-01-24, 11:18
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Ett annat sätt är ju att be en kompis delta i tråden på Flashback.
Vad skulle det hjälpa menar du?
Citera
2024-01-24, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
Hon ljuger garanterat om något.

Antingen ljuger hon om att misshandeln skett. Eller så ljuger hon om när den skedde.

Om inte, så ljuger hon garanterat när hon påstår att gärningsmannen nämnde en artikel skriven "för länge sen" under misshandeln.

För hennes egna uppgifter går inte ihop.

Vet någon om Bilan kan få rättsliga konsekvenser för detta om det visar sig inte stämma? Väldigt fult att ljuga om en misshandel offentligt i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Om det hade funnits en polisanmälan så hade givetvis Aftonbladet visat upp den i faksimil. Om det hade funnits skador dokumenterade av vården, så hade givetvis Aftonbladet visat upp ett par bilder.

Det tillsammans med en orimlig tidslinje gör att jag drar slutsatsen att det hela är påhittat. Men om Ducadream kan visa upp polisanmälan så kan jag givetvis ompröva min slutsats.
Citera
2024-01-24, 11:50
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Om det hade funnits en polisanmälan så hade givetvis Aftonbladet visat upp den i faksimil. Om det hade funnits skador dokumenterade av vården, så hade givetvis Aftonbladet visat upp ett par bilder.

Det tillsammans med en orimlig tidslinje gör att jag drar slutsatsen att det hela är påhittat. Men om Ducadream kan visa upp polisanmälan så kan jag givetvis ompröva min slutsats.

Håller med. Hon hade inga problem med att fota sin lindade hand i oktober och posta det. Varför inte posta en bild på blåmärkena efter den synnerligen grova misshandeln?

Artikeln publicerades den 18:e augusti 2023. Jag kan köpa att misshandeln skedde "i somras" om det skedde precis efter artikeln kom ut. September kan dock inte klassas som "i somras".

Men i så fall ljuger Bilan som sagt när hon påstår att gärningsmannen "skrek samtidigt: att en text jag skrev för länge sedan om Sydafrika innebär att jag hatar vita. Och att han hatar mig på grund av det".

Vet att jag repeterar mig lite nu, men tycker det är värt att få det framfört tydligt här.
Senast redigerad av stayboosted 2024-01-24 kl. 11:59. Anledning: typo
Citera
2024-01-24, 12:00
Medlem
JuicyBrahs avatar
Heter man Bilal så förtjänar man bli grovt misshandlad eller gasad i en kammare
Citera
2024-01-24, 12:08
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Vad hemskt alltså. Och så fick hon stroke till råga på allt, vilket kan ha orsakats av alla slag hon fick i huvudet av idioten som misshandlade henne. Hon är ju bara 30 år och det är väldigt ovanligt att man får stroke i den ålden. Skrämmande. Hoppas hon återhämtar sig och att idioten som misshandlade henne lever ett riktigt miserabelt liv.

Högerextremister är extremt aggressiva.

Ljuger för att få leva på bidrag.
Citera
2024-01-24, 12:17
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robitussin
hörde just på primecrime rättegången mot tre tjejer som misshandlade en annan tjej på preem i göteborg, den bruden fick också samma stroke och behövde lära sig gå igen (detta innan hon misshandlade den andra jäntan)

Men fick hon stroken i samband, eller 1 månad efter som Bilan?
Citera
2024-01-24, 12:40
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Håller med. Hon hade inga problem med att fota sin lindade hand i oktober och posta det. Varför inte posta en bild på blåmärkena efter den synnerligen grova misshandeln?

Artikeln publicerades den 18:e augusti 2023. Jag kan köpa att misshandeln skedde "i somras" om det skedde precis efter artikeln kom ut. September kan dock inte klassas som "i somras".

Men i så fall ljuger Bilan som sagt när hon påstår att gärningsmannen "skrek samtidigt: att en text jag skrev för länge sedan om Sydafrika innebär att jag hatar vita. Och att han hatar mig på grund av det".

Vet att jag repeterar mig lite nu, men tycker det är värt att få det framfört tydligt här.

Ett till frågetecken. Aftonbladet påstår att hon blev misshandlad "i somras" (efter 18:e Aug). Hon blev enligt sin egen beskrivning synnerligen grovt misshandlad (stampad på, sparkad i huvet, knytnävar osv). Men hon var i alla fall tillräckligt frisk för att posta nästan varje dag på Twitter från och med 27:e Aug och framåt.

https://i.gyazo.com/493b1940b0a65075f466f34431635db1.png

Så, om vi ska tro på Bilans story måste hon blivit misshandlad mellan 18:e Augusti och 27:e Augusti. Hon var i alla fall hemma och tillräckligt frisk för läsa texter och posta dagligen på Twitter den 27:e och framåt.

Det var en snabb återhämtning minst sagt.
Senast redigerad av stayboosted 2024-01-24 kl. 13:09. Anledning: formulering
Citera
2024-01-24, 13:27
Medlem
Citat:
Ett till frågetecken. Aftonbladet påstår att hon blev misshandlad "i somras" (efter 18:e Aug). Hon blev enligt sin egen beskrivning synnerligen grovt misshandlad (stampad på, sparkad i huvet, knytnävar osv). Men hon var i alla fall tillräckligt frisk för att posta nästan varje dag på Twitter från och med 27:e Aug och framåt.

https://i.gyazo.com/493b1940b0a65075f466f34431635db1.png

Så, om vi ska tro på Bilans story måste hon blivit misshandlad mellan 18:e Augusti och 27:e Augusti. Hon var i alla fall hemma och tillräckligt frisk för läsa texter och posta dagligen på Twitter den 27:e och framåt.

Det var en snabb återhämtning minst sagt.
Muslimer och Socialdemokrater är så vana vid att ljuga för den goda sakens skull, att de inte ens bryr sig om att ljuga trovärdigt. De kalkylerar inte med att deras lögner skall ifrågasättas. Och de räknar inte med att någon skall kontrollera fakta. Slöjryckningen (hijabuppropet) är ett utmärkt exempel. Bilan Osman var inblandad där, och det skulle inte förvåna mig om hon var hjärnan bakom bluffen. Föga anade hon eller Lapp-Madde att Polisen skulle göra en DNA-analys som avslöjade att den äckliga spottloskan på Lapp-Maddes fina hijab kom från henne själv...
Citera
2024-01-24, 13:36
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Muslimer och Socialdemokrater är så vana vid att ljuga för den goda sakens skull, att de inte ens bryr sig om att ljuga trovärdigt. De kalkylerar inte med att deras lögner skall ifrågasättas. Och de räknar inte med att någon skall kontrollera fakta. Slöjryckningen (hijabuppropet) är ett utmärkt exempel. Bilan Osman var inblandad där, och det skulle inte förvåna mig om hon var hjärnan bakom bluffen. Föga anade hon eller Lapp-Madde att Polisen skulle göra en DNA-analys som avslöjade att den äckliga spottloskan på Lapp-Maddes fina hijab kom från henne själv...

Ja hennes story har många frågetecken.

Kollade hennes "replies" - hon postade även den 20:e augusti 2 gånger: https://i.gyazo.com/a7d7242907b261bd4e68a12d6e394bb8.png

Och den 21:a augusti: https://i.gyazo.com/8097ad85570a49db05e3ae79b5fb2b02.png

Så misshandeln måste ha skett efter den 21:a augusti om vi utgår från hennes uppgifter. Sedan var hon återhämtad och redo att spamma twitter igen den 27:e augusti.

Sen ljög hon uppenbarligen också om gärningsmannens uttalande som jag nämnde tidigare.

Detta luktar ruttet. Om någon hittar mer online aktivitet från Bilan mellan 21:a augusti och 27:e får ni gärna posta det i tråden, tack!
Senast redigerad av stayboosted 2024-01-24 kl. 13:39. Anledning: typo
Citera
2024-01-24, 14:00
Medlem
stayboosteds avatar
Jag sökte snabbt igenom polisens hemsida efter misshandel som skett mellan 21:a och 27:e augusti i Stockholm. Detta är vad jag hittade:

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2023/augusti/21/21-augusti-2103-misshandel-stockholm/
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2023/augusti/22/22-augusti-1740-misshandel-sundbyberg/
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2023/augusti/25/25-augusti-1533-misshandel-grov-sundbyberg/
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2023/augusti/26/26-augusti-0601-misshandel-stockholm/

Ingenting som matchar Bilans beskrivning. Endast turister som slåss, ungdomar som slåss med en äldre man, en man som anträffades skadad i Rissne och en taxichaufför som blev slagen av sin kund.
Senast redigerad av stayboosted 2024-01-24 kl. 14:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in