Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Snälla.
I Somalia vore hon ett köttstycke som ska föda barn och hålla käften.
Så det är klart att hon vill cementera sin privilegierade plats i Sverige som offer och som viktig som besitter en oumbärlig kompetens vars hela existens går ut på att tala om för oss hur vi ska känna om att få landet invaderat av svartingar och muslimer.
Svenskarna ska känna sig skyldiga och gråta och göra hennes offerstatus omöjlig att ifrågasätta. Dessa värdelösa människor arbetar alltid på vänsterpublikationer där staten har garanterat en lön, eftersom de egentligen är överflödiga och enda platsen de kan ta är inom medier som låter de vara offer på heltid och arbetet går in i raslig och religiös identitet, vilket i sig är ett bevis på hur jävla onödig hon och de andra är.
Har då en svensk tröttnat och gett henne en rasistisk smocka, är det underbart!
Du missförstår mig,
och av ditt inlägg förstår jag att vi står på samma sida
Det jag syftar på är att Bilan Osman driver tesen att hon utsätts för rasism i Sverige och nu, nu äntligen, kan hon påstå att hon drabbats.
Jag har en väninna, numer hade, som skaffade barn med en svart man.
–Mina barn är svarta, dom måste vara
starka, förstår du, sa/säger hon med emfas.
–Du är ju vit, så helt svarta är dom ju inte, började jag.
–Dom är
svarta, upprepar hon, med samma förtrytelse som om jag påstått att dom bara är knapadel, inte riktig adel.
När min son knivhuggs blir hon glatt exalterad
–Tänk vad kul när det går åt andra hållet!
–Det har alltid gått åt det hållet men nu har det nått mig, säger jag.
–Min son blir nog utsatt för så hemska saker att han inte vill berätta det för mig, säger hon.
–Du hade vetat om han hade hamnat på Karolinskas trauma-bord, säger jag.