• 1
  • 2
2024-01-22, 20:47
Medlem
Vad vet vi?
Citat:
Torskarna betalade för en massage och fick sen erbjudandet om sexuella tjänster.
Samtidigt fångades de på salongens övervakningskameror – vilket underlättat polisens utredning.
– Det är lite creepy men nu har jag gjort det jag har gjort så, säger en sexköpare som erkänt i förhör.
Bordellens ägare åtalas nu misstänkt för grovt koppleri.

Expressen
2024-01-22, 20:55
Medlem
Zaedrewss avatar
Helvete! Lity creepy enligt madam åklagare alltså. Men för helvete vart finns alla dessa män som köper ens går till en thai massage ställe sedan köper alltså "extra"? Man skäms ju bara vara en man.
2024-01-22, 20:56
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Vad vet vi?

Expressen

Vad vi vet? Att en mycket stor del av landets Thaisalonger har som affärsidé att sälja sexuella tjänster. Det är inget nytt, antalet salonger exploderade under 2010-talet.

Personligen ser jag inga större problem med detta även om jag själv inte besöker dessa salonger sedan länge.
2024-01-22, 20:59
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men för helvete var finns alla dessa män som köper ens går till en thai massage ställe sedan köper alltså "extra".

Överallt! Allt från tonåringar till folk uppåt 80. Arbetare, tjänstemän, busschaufförer, chefer, poliser, lärare. Ingenting man snackar om på fikarasten på jobbet dock…

Hur man kan vara så korkad att man swishar övergår mitt förstånd. Självklart ska sådana här tjänster betalas kontant och uttaget bör inte ha gjorts samma dag som salongsbesöket.
Senast redigerad av Sonny00 2024-01-22 kl. 21:05.
2024-01-22, 21:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Överallt! Allt från tonåringar till folk uppåt 80. Arbetare, tjänstemän, busschaufförer, chefer, poliser, lärare. Ingenting man snackar om på fikarasten på jobbet dock…

Jo det är så jävla märlikligt. Det kan vara din son, din morfar! Gud vet vem som. Jag menar dock personligen även om jag var döeende av ha sex skulle jag hellre dö än besöka en thaihora.
2024-01-22, 21:12
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Jo det är så jävla märlikligt. Det kan vara din son, din morfar! Gud vet vem som. Jag menar dock personligen även om jag var döeende av ha sex skulle jag hellre dö än besöka en thaihora.

Har du gjort det någon gång? Det kan vara väldigt trevligt (men 90% av besöken är mediokra enligt min erfarenhet).
2024-01-22, 21:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Har du gjort det någon gång? Det kan vara väldigt trevligt (men 90% av besöken är mediokra enligt min erfarenhet).

Nej faktisk inte. Nu är jag en ganska asexuell person. Även om det erbjöds och var helt gratis hade jag nog tackat nej. Så min erfarenhet kring detta är tämligen begränsad. Men tycker ändå ok du är kåt vill ha sex. Det finns bättre alternatiiv än en thaihora.
2024-01-22, 21:53
Medlem
hockexs avatar
Citat:
Helvete! Lity creepy enligt madam åklagare alltså. Men för helvete vart finns alla dessa män som köper ens går till en thai massage ställe sedan köper alltså "extra"? Man skäms ju bara vara en man.

Brukar ha 1500 över efter jag köpt mitt gymårskort med friskvårdsbidraget, trist att låta den summan brinna inne
2024-01-22, 22:15
Medlem
(FB) 250 misstänkta torskar i bordellhärva i Kristianstad (2023-10-29)

.
2024-01-22, 22:19
Medlem
En släkting fick en behaglig och uppmjukande massage på stans thaisalong. På slutet frågade massösen hur han ville ha det…Eftersom han var osäker på vad hon menade och dessutom hör taskigt, bad han henne upprepa…Hon påstod att hon hade frågat om han ville ha utskrivet kvitto 😀.
2024-01-22, 22:35
Medlem
Någon som vet vilken salong det handlar om?
2024-01-23, 01:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

De ligger dessutom med massvis med torskar varje vecka, månad, år.....otroligt sunkigt med tanke på att de som köper har ingen aning om vilka de andra är som köpt tjänster. Risken för sjukdomar torde vara överhängande? Ofta när polisen har genomsökt de illegala bordellerna så finner man spermarester och smuts på britsarna och utrymmena där de tar emot kunder, de som jobbar och driver salongerna verkar inte känna till vad hygien är?

Man kan dessutom fråga sig om torskarna vill åka fast när de "swishar" för ett olagligt sexköp.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in