Vissa säger att engelsk mat generellt inte kan mäta sig med fransk eller italiensk, men när det gäller frukost så är de bäst. Jag är böjd att hålla med.
Ingenting då jag föredrar havregrynsgröt med hemmagjort äppelmos och kokta ägg, utländska frukostar är rätt äckliga och vulgära, korv och bacon mm till frukost är anledning till att dom har knallrött BMI
Det är väl knappast inget man behöver käka varje dag?
Jag käkar det ibland som brunch.
Rostat bröd, korv, stekta champinjoner, tomat, bacon och äggröra med ketchup och svartpeppar räcker för mig. Hashbrowns är en extra bonus men inget jag gör hemma.
Äts då och då på helgerna när man vill göra något extra och äter lite mer, oftast äts den när man har sovmorgon och kan äta lite senare och då hoppa över lunchen.
Har alltid varit svag för ljust bröd stekt i smör, men det är sällan jag unnar mig denna delikatess numera.
Men givetvis kan man inte äta det allena till english breakfast, vill gärna ha lite vita bönor, bacon och stekta ägg som tillbehör
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!